ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیستم SMS اطلاعات گردشگری کشور توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری راه‌اندازی شد.

رضا موسوی، مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس از راه‌اندازی سیستم SMS اطلاعات گردشگری کشور خبر داد و گفت: این سیستم علاوه بر اطلاع‌رسانی به منظور نظارت مردمی، مشاوره و ارتباط با مسئولان مرتبط با این حوزه راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: هم‌وطنان و گردشگران می‌توانند از فردا (سه‌شنبه 07/03/87) که افتتاح رسمی این سیستم است به شماره 3000450 پیامک‌های خود را ارسال کنند و به طور اتوماتیک پاسخ خود را از سیستم دریافت کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری درباره اطلاعات قابل استخراج از این سیستم گفت: این سیستم در واقع دایرةالمعارف جامعی به تفکیک استان‌های کشور از پیشینه تاریخی، هتل‌ها، موزه‌ها، آژانس‌های خدمات مسافرتی، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها، داروخانه‌ها، چشمه‌ها، کوه‌ها، قلعه‌ها، پل‌ها،‌ مشاهیر، امامزاده‌ها و سرداران شهید است که افراد می‌توانند تنها با ارسال نام شهر یا استان و ذکر نیاز خود، پیامکی را دریافت کنند که تمام اطلاعات مرتبط با نیازشان را اعم از عناوین و نشانی را در اختیارشان قرار می‌دهد.

موسوی درباره نظارت مردمی که از جمله اداف راه‌اندازی این سیستم است، اظهار داشت: بر حسب کلمات کلیدی که به این شماره SMS می‌شود مثلاً «ملک» در «یزد» نسخه‌ای از این SMS در اختیار مدیر کل استان و نسخه دیگر نیز در اختیار حوزه ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار می‌گیرد که مدیر کل موظف است ظرف چند روز حتماً به این SMS پاسخ دهد در صورت عدم پاسخ‌گویی حوزه ریاست موضوع را از مسئول استان پیگیری خواهد کرد و حتماً به آن فرد پاسخ داده می‌شود.

وی ادامه داد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلف نیز به این شماره سریعاً SMS ارسال کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: مردم می‌توانند برای ارتباط با مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به این شماره SMS ارسال کنند و تقاضای وقت ملاقات کنند که پاسخ برای آن‌ها ارسال خواهد شد.

  • ۸۷/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">