ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی مانیتورینگ حراست وزارت ارشاد

| سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: امنیت فیزیکی و سایبری همواره حائز اهمیت بوده و در شرایط کنونی این مهم، مضاعف شده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، «مانیتورینگ مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» روز سه شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه رونمایی شد.
سیدعباس صالحی ضمن بازدید از این مرکز در جریان روند تجهیز و راه اندازی آن قرار گرفت.
وزیر ارشاد در ادامه این بازدید با مهم ارزیابی کردن موضوع امنیت فیزیکی و سایبری، تاکید کرد: اهمیت امنیت سایبری در شرایط کنونی چند برابر و مضاعف شده است.
در ادامه این مراسم، رئیس مرکز حراست وزارت ارشاد نیز با ارائه گزارشی از روند چگونگی راه اندازی این مرکز، اظهار داشت: پروژه حاضر به عنوان یکی از حلقه های مجموعه پروژه های ارتقای امنیت و حفاظت سایبری و فیزیکی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که سه فاز دارد لذا هم اکنون فاز نخست آن طراحی و راه اندازی شده و در آینده نزدیک فازهای بعدی آن نیز راه اندازی و رونمایی خواهند شد.
قاسم خورشیدی در عین حال ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبارات لازم، فازهای بعدی این پروژه به مرحله اجرایی برسد.
رئیس مرکز حراست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حال پیگیری برای راه اندازی مانیتورینگ در سایر ساختمان های زیر مجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم.
وی ادامه داد: این مانیتورینگ دارای ویژگی های بسیاری است که از آن جمله می توان به بستر فیبر نوری آن اشاره کرد که قابلیت ارتقای حفاظتی و امنیتی در تمامی سامانه های الکترونیکی را بدون نیاز به تحول در زیرساختها در اختیار وزارتخانه قرار می دهد.

  • ۹۷/۰۹/۲۰

وزارت ارشاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">