ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌‌اندازی موبایل بانکینگ بانک توسعه صادرات

| دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۱، ۰۳:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

امکان استفاده از خدمات بانکی بانک توسعه صادرات ایران از طریق نسخه جدید نرم افزار همراه بانک سفیر برای مشترکان تلفن همراه ممکن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نسخه جدید نرم افزار همراه بانک سفیر بانک توسعه صادرات ایران برای استفاده از خدمات بانکی از طریق تلفن همراه منتشر شده است و دارندگان انواع حساب ها در بانک صادرات می توانند با دانلود این نرم افزار و اجراکردن آن در تلفن همراه خود از خدمات انتقال وجه، پرداخت اقساط و پرداخت قبض بدون اتصال به اینترنت استفاده کنند.

مشتریان با استفاده از رمز حساب سیستم تلفن‌بانک خود می‌توانند از خدمات این سیستم استفاده کنند اما برای فعال سازی سرویس های مالی مانند انتقال وجه و پرداخت قبض با حساب، باید برای فعال‌ کردن و احراز هویت فقط یک ‌بار به شعبه بانک توسعه صادرات مراجعه کنند.

برخی از خدماتی که بر روی این نرم افزار ارائه شده شامل انتقال وجه بین بانکی (پایا)، انتقال به حساب دیگران، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام چک و پرداخت قبض اعلام شده است و همچنین این قابلیت بر روی این سرویس وجود دارد تا درصورت مفقود شدن کارت بانک، برای مسدود کردن آن اقدام شود.

  • ۹۱/۰۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">