ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رشد بانکداری همراه در پنج سال آینده

| سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

طبق گزارش جدیدی از موسسه تحقیقاتی "جاولین استراتژی اند ریسرچ" بیش از نیمی از دارندگان تلفن های همراه در پنج سال آینده از بانکداری موبایل استفاده خواهند کرد

به گزارش فارس، این گزارش که "پیش بینی وضعیت بانکداری موبایل، تلفن های همراه هوشمند و تبلت: 2016-2011" نام دارد بر تفاوت های بانکداری موبایل و تبلت بین بانک های بزرگ، کوچک و موسسه های اعتباری متمرکز است.

در سال 2011 حدود 29 درصد دارندگان تلفن های همراه از بانکداری موبایل استفاده می کردند، اما محققان جاولین پیش بینی می کنند که در راستای افزایش کاربری تلفن همراه، بانکداری موبایل در سال های آینده رشد بسیار جدی تر و سریع تری داشته باشد.

مهم ترین نکته قابل توجه در این گزارش، اهمیت و پتانسیلی است که بانکداری موبایل برای تبدیل به گزینه ای مخرب و یا سودده در موسسه های مالی دارد؛ درست همانند نقش بسیار مهمی که دسترسی به رسانه های اجتماعی برای افراد حرفه ای جوان ایفا می کند.

واضح است که بانک های بزگتر با داشتن منابع و درخواست های بیشتر نسبت به موسسه های کوچکتر، برای ارائه و پشتیبانی از سرویس ها و خدمات موبایل تمایل بیشتری دارند. با این وجود، هم زمان با افزایش فروش رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند در جهان، تمامی بانک ها و موسسه های اعتباری اعم از کوچک و بزرگ باید خدمات خود را در زمینه بانکداری موبایل متناسب با نیازهای مشتریان تجهیز کنند.

  • ۹۰/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">