ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روابط پشت پرده برای فعال کردن گوشی‌

| دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۸۵، ۰۸:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

نماینده شهر کرد در مجلس گفت: در پی ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه گزارشات واصله از سوی مردم حکایت از ارتباط و توافقات ناسالم برخی دستگاههای ذیربط در این قضیه با نمایندگی‌های مجاز دارد.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه بعضی از دستگاههای ذی‌ربط در این قضیه با برخی روابط ناسالم پشت پرده و بده و بستان‌ با نمایندگی‌های رسمی داخلی و خارجی اقدام به وارد کردن گوشی تلفن همراه و فعال کردن آنها می‌نمایند.

وی گفت: با توجه به این ممنوعیت واردات گوشی تلفن همراه چنانچه کسی اقدام به وارد کردن گوشی تلفن همراه بصورت قاچاق کند، شرکت مخابرات آن را فعال نمی‌کند مگر از طریق نمایندگی‌های مجاز و همین امر باعث شده تا بازار نمایندگی‌های مجاز رونق پیدا کرده و داغ شود.

تمدن تصریح کرد: با گزارشات متعددی که در این زمینه از طریق مردم به ما رسیده بنا داریم این موضوع را از طریق دستگاههای ذی‌ربط در مجلس پیگیری و بررسی کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ظاهراً بعضی از آقایان و مقامات دستگاهها پشت این قضیه هستند؛ به‌طوری‌که افرادی که به ما گزارش کردند، مدعی هستند این افراد خود یا بستگان نزدیک‌شان یا مستقیماً در واردات گوشی سهیم بوده و یا در سود آن شرکت دارند.

  • ۸۵/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">