ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روز ملی انفورماتیک را انتخاب کردند

| شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۳:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن انفورماتیک ایران گفت: همایش روز انفورماتیک کشور به مناسبت بزرگداشت پیشگامان انفورماتیک کشور که قرار بود در روز 28 اردیبهشت ماه برگزار شود به تاریخ 25 شهریور ماه یعنی روز تولد خوارزمی منتقل شد.

لطفعلی بخشی در گفت‌وگو با ایسنا زمان محدود برای برگزاری همایش را از مهم ترین دلایل این کار ذکر کرد و افزود: برای انتخاب عنوان مناسب برای این همایش در حال مذاکره با مهندس جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی هستیم و فعلا عنوان دقیق این روز مشخص نشده است.

بخشی، با اشاره به این که انجمن انفورماتیک ایران و انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور به عنوان مجریان و حامیان این همایش محسوب می‌شوند، گفت: برگزاری نمایشگاه جنبی از نشریات کامپیوتری، انجمن انفورماتیک ایران و انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور، برگزاری همزمان مراسم بر روی شبکه اینترنت و گردهمایی دانشجویان و اساتید رشته‌های فناوری اطلاعات و کامپیوتر کشور در صبح همان روز در دانشکده‌ها‌ی مربوطه از جمله برنامه‌های جنبی همایش محسوب می‌شود.
رییس انجمن انفورماتیک ایران، خاطرنشان کرد: پس از برگزاری سخنرانی‌ها در روز همایش، افراد و شرکت‌های پیشگام فعال در این حوزه معرفی شده و به آنها لوح تقدیر اهداء می‌شود.

  • ۸۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">