ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روسیه تلگرام را فیلتر می‌‌کند

| دوشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان نظارت بر ارتباطات جمعی روسیه از شبکه اجتماعی تلگرام خواسته تا اطلاعات در باره کاربران خود را ارائه دهد درغیر این صورت این شبکه فیلتر می شود.

به گزارش ایرنا، روزنامه ودوموستی چاپ مسکو روز دوشنبه نوشت: اگر پاول دوروف مدیر شرکت تلگرام این خواسته دولت روسیه را برآورده نکند، فیلتر باشد.
روزنامه روسی نوشت: این یک گام دیگر برای ایجاد شفافیت بیشتر کارکرد رسانه ها خواهد بود.
در گزارش روزنامه روسی همچنین گفته شده است که در اینده نزدیک هم به احتمال زیاد شنودهای مکالمات تلفنی نیازی به مجوز دستگاه قضایی نخواهد داشت، در حالیکه سال گذشته 893 هزار و 105 چنین مجوزهایی صادر شده بود.
براساس گزارش های انتشار یافته، مقر تلگرام که ارتباط فیزیکی و حقوقی باروسیه ندارد در برلین آلمان است
پیشتر اعلام شده بود که سازمان امنیت فدرال روسیه در ادامه برنامه ریزی ایمنی کردن ارتباطات حساس در برابر نفوذ احتمالی، در حال تدوین طرح ممنوعیت استفاده از شبکه های پیام رسان اجتماعی را برای مقام های این کشور بود.
پایگاه روزنامه ایزوستیا نوشت: براساس این طرح مقام های روسی پس از نهایی شدن و اعلام دستور نمی توانند از شبکه های اجتماعی بدون مجوز شامل تلگرام و واتس برای ارتباطات خود استفاده کنند.

  • ۹۶/۰۳/۰۱

تلگرام

واتس‌اپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">