ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از اپلیکیشن جدید فیدیلیو

| سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ | ۰ نظر

هفته گذشته در مراسمی در رستوران مورانو نسخه جدید اپلیکیشن سرویس فیدیلیو (نرم‌افزار معرفی رستوران‌ها) رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار عصر ارتباط این نسخه جدید علاوه بر این که بهینه‌سازی‌ شده، حجم آن نیزکاهش پیدا کرده است و تنها8مگابایت حجم دارد.

سایر امکانات اضافه شده به این اپلیکیشن، عبارتند از اضافه شدن بانک اطلاعات کافه‌ها به صورت آفلاین، fidilio Club یا همان باشگاه فیدیلیو و فیدیبورد (Fidiboard) که امکانات اجتماعی بیشتری را به این اپلیکیشن اضافه کرده‌اند. مثلا شما می‌توانید از رستورانی که در آن هستید عکسی تهیه کرده و آن را در فیدیبورد به اشتراک بگذارید.

نسخه 2.0 اپلیکیشن فیدیلیو که با همکاری گروه نرم‌افزاری سیب توسعه داده شده برای پلتفرم‌های اندروید و iOS ارایه شده است. نسخه iOS این اپلیکیشن تا یک هفته دیگر بر روی اپ‌استور اپل در دسترس خواهد بود، اما کاربران آیفون می‌توانند فیدیلیو 2 را از استور ایرانی سیبچه دانلود و نصب کنند. کاربران اندروید نیز می‌توانند این اپلیکیشن را هم‌اکنون از طریق پلی‌استور گوگل یا استورمایکت دریافت کنند.

اپلیکیشن فیدیلیو می‌تواند به کاربران خود کمک می‌کند تا بهترین و نزدیک‌ترین رستوران ممکن در تهران را پیدا کنند.

در این برنامه موبایلی، فهرستی از نزدیک‌ترین رستوران‌ها، جدیدترین‌ها و پربازدیدترین‌ها و منوی رستوران‌ها دیده شده است و علاوه بر تصاویر هر رستوران به صورت اسلایدشو، آدرس دقیق پستی به همراه نمایش روی نقشه، شماره تلفن، ساعت کاری، امکانات رستوران (موسیقی زنده، وای‌فای، کارت‌خوان و …) به همراه منوی غذاها با قیمت هر کدام بر روی موبایل و تبلت قابل مشاهده است.

نام کاربری، کلوب کاربران و افزودن رستوران‌ها و اشتراک‌گذاری از جمله آیتم‌های تنظیمات این اپلیکیشن است که 7.5 مگابایت حجم دارد و آیکن‌های آن شامل فهرست رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها و فیدیلیوکلاب می‌شود.

در این اپلیکیشن با فشردن آیکن نقشه در بالای تصویر هر رستوران امکان اتصال به گوگل‌مپ وجود دارد تا بتوان رستوران‌های نزدیک به محل زندگی‌تان را پیدا کنید.

بخش جستجو یا رستوران‌یاب فیدیلیو هم این امکان را به کاربر می‌دهد که غذاها را بسته به مناطق مختلف تهران، کلاس قیمت، سبک رستوران و نوع غذا جستجو کند. سایت فیدیلیو در آدرس fidilio.com در دسترس است.

  • ۹۳/۱۱/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">