ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از بازی پیشگیری از اعتیاد

| چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان بهزیستی کشور از رونمایی نخستین بازی رایانه‌ای در حوزه پیشگیری از اعتیاد تحت عنوان «سرزمین آژمان» خبر داد.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با فارس، اظهارداشت: سازمان بهزیستی کشور در دو سال گذشته تلاش ویژه‌ای را در بخش پیشگیری و درمان اعتیاد انجام داده است.

وی با اشاره به توسعه مراکز پیشگیری از اعتیاد و همچنین درمان آن در سطح کشور، گفت: این مراکز در 2 سال گذشته با همکاری بخش خصوصی و نظارت سازمان گسترش پیدا کرده‌اند و همینک توانسته‌ایم در این بخش به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از سیاستهای سازمان بهزیستی کشور پیشگیری از اعتیاد و معلولیت است که در این راستا در 5 استان مراکز پیشگیری از معلولیت‌های ژنتیک راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یکی از برنامه‌های این سازمان در حوزه پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد و گفت: توجه به جوانان و نوجوانان و بویژه آموزش به آنها و آگاهی خانواده‌ها از معضلات و مشکلات اعتیاد یکی از برنامه‌های اصلی سازمان محسوب می‌شود که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در پایان هفته جاری نخستین بازی رایانه‌ای در حوزه پیشگیری از اعتیاد تحت عنوان «سرزمین آژمان» رونمایی خواهد شد.

هاشمی هدف از رونمایی این بازی رایانه‌ای را آگاه‌سازی نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها بیان کرد.

  • ۹۲/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">