ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی از سامانه جمع‌آوری الکترونیکی آمار

| سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

سامانه یکپارچه جمع آوری الکترونیکی داده ها (سیجاد) به مناسبت روز ملی آمار و برنامه ریزی توسط معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، در مراسم بزرگداشت روز ملی آمار و برنامه ریزی که در محل وزارت کشور در حال برگزاری است، با رونمایی از این سامانه، نیاز به مصرف کاغذ و چاپ انبوه پرسشنامه ها رفع و استفاده از ابزار تبلت ، حذف ابزارهای متعدد و پراکنده، ارتقای کیفیت داده ها و کاهش زمان انتشار نتایج میسر می شود.

واضح است که در هر روش و موضوعی می توان به نقاط قوت و ضعفی اشاره کرد، اما برای تصمیم گیری صحیح ضروری است در یک بررسی مقایسه ای موارد قوت و ضعف روش ها را شناسایی کرده و برتری استفاده و یا عدم استفاده آنها را به داوری گذارد.

با در نظر گرفتن هزینه – فایده هر روش و همچنین با در نظر گرفتن هزینه های فرصت و هزینه های پنهان که از مهمترین پارامترها در انتخاب هر روش و موضوع بوده و به ویژه در مقوله فناوری اطلاعات، لازم است با نگاهی عمیق تر به این موضوع پرداخته شود.

در مراسم، روز ملی آمار و برنامه ریزی همچنین از برگزیدگان آمار کشور تقدیر و قدردانی شد.

  • ۹۲/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">