ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با حضور سردار اشتری از فناوری‌های نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه رونمایی خواهد شد.

به گزارش فارس، همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی، مراسم رونمایی از فناوری‌های نوین پلیس پیشگیری ناجا در حوزه کلانتری و پاسگاه تا ساعتی دیگر با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا و جمعی از رؤسا و نیروهای انتظامی در سالن همایش‌های پلیس پیشگیری ناجا برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش پروژه‌های قابل رونمایی عبارتند از: 1- خدمات برون سپاری پلیس پیشگیری ناجا 2- ارسال مرجوعه‌های قضایی از سامانه سخا به کلانتری‌ها 3- زیرسامانه امضای الکترونیکی 4- اتمام پروژه تجهیز خودروهای گشتی فاتب به سامانه AVLS - ۵ راه‌اندازی سامانه پایش پلاک‌ خودروهای دستورداردر مراکز فرماندهی استان‌ها و مراکز پایش هوشمند پلیس پیشگیری ناجا 6- اتمام تجهیز مدنظرگاه‌های سراسر کشور به دوربین مدار بسته و انتقال تصاویر آن به مراکز پایش هوشند 7- زیرسامانه ثبت و استعلام اثرانگشت8- زیرسامانه تصویربرداری بیومتریک از مراجعه کنندگان به کوپ و متهمین 9- زیرسامانه مستندسازی هوشمند اظهارات متهمین 10- زیرسامانه افراد فقدانی در سامانه رخدادهای انتظامی 11- زیرسامانه اموال فقدانی در سامانه رخدادهای انتظامی 12- زیرسامانه افراد شرور و سابقه‌دار در سراسر کشور 13- فرم متون آماده اظهارات و گزارشات.

 

کلانتری ها به دوربین مجهز می شوند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در تعدادی از کلانتری ها دوربین مداربسته نصب شده است تا حضور و رفتار مراجعان و ماموران تحت کنترل قرار گیرد و با اعمال حمایت های مالی لازم، تمام کلانتری ها به این سیستم مجهز می شوند.

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به منظور رعایت حقوق متهمان در نظرگاه های کلانتری ها نیز، این مکان ها به دوربین مداربسته مجهز شده اند و در مراکز تعیین شده، مانیتورینگ و پایش تصویری به انجام می رسد که موجب دقت بیشتر در نگهداری متهمان می شود.
وی افزود: پلیس به طور شبانه روزی در حال رصد اطلاعاتی در عرصه های مختلف است و اشرافیت خوبی نیز در فضای مجازی و حقیقی دارد. پلیس در تمام زمینه ها در آمادگی کامل بسر می برد و بنا به ضرورت لازم در عرصه های مختلف وارد می شود.
سردار اشتری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش شبانه روزی کارکنان ناجا و استفاده از فناوری و تکنولوژی روز دنیا، خدمت به مردم را بالاترین افتخار خود می دانیم.
وی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: یکی از سامانه هایی که هم اکنون به صورت آزمایشی در چند استان مورد استفاده قرار گرفته است، ارجاع مرجوعه های قضایی بین مراکز قضایی و کلانتری ها است.
سردار اشتری همچنین در خصوص حضور ناجا در مسایل اقتصادی و ارز نیز اظهار داشت: پلیس تاکنون در عرصه های مختلف به خصوص مسایل اقتصادی حضوری فعال داشته و اقدامات خوبی را نیز به انجام رسانده است.

  • ۹۷/۰۷/۱۴

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">