ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رویکرد امنیت سایبری مایکروسافت تغییر کرد

| دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۳:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

مایکروسافت سکیوریتی رویکرد امنیت سایبری خود را تغییر می‌دهد.
به گزارش سایبربان؛ مایکروسافت سکیوریتی (Microsoft Security) قصد دارد شریکی برای همه راه‌حل‌های امنیتی سازمانی باشد و اکنون به حفاظت از امنیت سرتاسر مشتریان توجه کرده است. این اقدام به دنبال گزارش‌هایی از نحوه نفوذ هکرها به سیستم‌ها نه تنها در نقاط پایانی بلکه در سطوح مختلف در شبکه‌های سیستم‌های سطح سازمانی صورت گرفت.

براساس گزارشی در هندو بیزینس لاین (Hindu BusinessLine) به نقل از ترنس گومز (Terence Gomes)، رئیس کسب و کار امنیتی مایکروسافت در هند، مایکروسافت به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در برابر نفوذ هکرها از طریق چندین نقطه ورودی که نشان‌دهنده گستره وسیع حملات سایبری در چشم‌انداز روبه‌رشد دیجیتالی است، محافظت کنند.

 

مهاجمان می‌توانند از هر جایی حمله کنند

این شرکت اعلام کرد که در حال حاضر مهاجمان از ورود به نقاط انتهایی یک سیستم فراتر رفته‌اند و به چندین مکان ورودی مانند هویت کاربر، آسیب‌پذیری‌ها در سمت برنامه‌ها، تلفن‌های همراه، دوربین‌ها، چاپگرها و حتی دستگاه‌های اینترنت اشیا نگاه می‌کنند.

این بدان معنی است که شرکت‌ها به طور قابل توجهی فضای دیجیتال را اضافه می‌کنند و با تلاش‌های روبه‌رشد دیجیتالی در سراسر جهان، سطح حمله تنها رشد بیشتری خواهد داشت. محصولات امنیتی مایکروسافت اکنون به جای تمرکز بر حفره‌های شناخته شده، به دنبال گسترش شبکه دفاعی گسترده‌تر هستند.

 

ساده‌سازی، کلید اصلی

مایکروسافت سکیوریتی همچنین می‌خواهد تمرکز خود را روی ساده‌تر کردن و مدیریت آسان‌تر پیشنهادات امنیتی در پایان مشتری، با «Office 365»، «Azure» یا مدیریت و عملیات استقرار، تغییر دهد.

این سازمان اظهار داشت که پیشنهادات شرکت در هند جذابیت خوبی پیدا می‌کند و مشتریان نیز از نظر میزان توجهی که به امنیت سایبری و جرایم دارند، به طور مداوم در حال تغییر هستند. اکنون این موضوع به عنوان یک اولویت در اتاق‌های هیئت مدیره شرکت‌های بزرگ مورد بحث قرار می‌گیرد و در نتیجه تعامل بیشتری با مشتریان برای تیم مایکروسافت ایجاد می‌شود.

شرکت همچنین تمام تلاش خود را برای ارائه نرخ شناسایی بیشتر و پاسخ سریع به هرگونه حمله سایبری با بهره‌گیری از تخصص خود در زمینه هوش تهدید و تجزیه و تحلیل بیش از 40 تریلیون سیگنالی که هر روز دریافت و مطالعه می‌کند، انجام می‌دهد. همچنین گفته می‌شود که مایکروسافت در حال سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این زمینه برای توسعه سیگنال‌های هشدار اولیه است.

  • ۰۱/۰۶/۲۸

مایکروسافت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">