ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

روی سیم کارت سرمایه گذاری نکنید

| جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت ارتباطات سیار یکی از مشکلات شرکت ارتباطات سیار را بحث استرداد سیم‌کارت‌های خریداری شده توسط برخی افراد که به سرمایه‌گذاری در این زمینه اقدام کرده‌اند، عنوان کرد.

محمد آبایی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این که در صورت تقاضای استرداد، تنها مبلغ ودیعه به مشترکان داده می‌شود گفت: در سیم‌کارت‌های 288 هزار تومانی، مبلغ ودیعه بعد از کسر مالیات و عوارض و دیگر هزینه‌ها مسترد می‌شود که این کار در سیم‌کارت‌های اعتباری امکان‌پذیر نیست و امکان استرداد وجود ندارد و این در حالی است که برخی افراد تعداد زیادی سیم‌کارت ثبت‌نام و در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

آبایی در ادامه اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های کلان در جهت توسعه شبکه موبایل توسط اپراتور اول یا سایر اپراتورهایی که قبلا فعالیت خود را آغاز کرده‌ و یا بعدا به فعالیت خواهند پرداخت، هدف جلب رضایت متقاضیان و کاهش قیمت سیم‌کارت است که به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری در این حوزه از طریق ثبت‌نام سیم‌کارت برای فروش با مبلغ بالاتر دیگر سودآور نباشد.

مدیر کل بازرسی شرکت ارتباطات سیار گفت: افرادی که به سرمایه‌گذاری در این زمینه اقدام کرده و سیم‌کارت خریداری کرده‌اند ‌متضرر شده و ناراضی هستند.

  • ۸۷/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">