ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری منتظر رسانه‌هاست؟

| شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ق.ظ | ۰ نظر

با تعویق یک هفته‌ای مهلت قطع سیم‌کارت‌های فاقد کدملی، قاعدتا از روز 22 بهمن به بعد باید سیم‌کارت‌های افرادی که با این طرح همکاری نکردند قطع می‌شد.

این در حالیست که رگولاتوری تا کنون نسبت به اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه و مستمر از طریق روابط عمومی خود امتناع کرده و این رسانه‌ها هستند که به نوعی جور کم کاری روابط عمومی این سازمان را می‌کشند.

حالا گویی رگولاتوری هنوز منتظر است ببیند کدام رسانه با ایشان تماس می‌گیرد که نتیجه فاز نخست برخورد با سیم‌کارت‌های بی‌نام و نشان یا با هویت جعلی را اعلام کنند.

با سیم‌کارت‌های مذکور انواع مزاحمت‌های تلفنی برای مردم و مراکز فوریتی، خرید و فروش مواد مخدر، فروش کالاهای ماهواره‌ای، قاچاق مخابراتی و استفاده‌های ضد امنیتی انجام می‌شود اما با این وجود رگولاتوری اطلاع‌رسانی متناسبی با پدیده مذکور که بخش‌های زیادی از جامعه را در برگرفته نداده است.

آخرین آمار از میزان این سیم‌کارت‌ها هم متنوع است و از 16 میلیون تا 8 میلیون تخمین زده می‌شود اما رگولاتوری درباره همین آمار و سرانجام آن نیز تا کنون اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها نگذاشته است.(منبع: موبنا)

  • ۹۳/۱۱/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">