ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس پلیس پایتخت: میزان سرقت گوشی بالاست

| سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۱۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس پایتخت گفت: نمی شود ردزنی موبایل را برای همه انجام داد. یک دلیل تعداد زیاد گوشی‌های سرقتی است و دلیل دیگر آن این است که برخی از مجرمین شگردهایی دارند که مانع این کار می‌شود.

سردار حسین رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ردزنی موبایل برای تمامی مال باختگان انجام می‌شود یا خیر؟ اظهار داشت: نمی‌شود ردزنی موبایل برای همه افراد جامعه انجام شود.

وی افزود: یک دلیل آن بحث تعداد زیاد گوشی‌های سرقتی است و دلیل دیگر آن بحث این است که مجرمین شگردهایی دارند که مانع این کار می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در برخی از مواقع مجرمین می‌دانند که باید چه کار انجام دهند تا رد موبایلی که به سرقت برده اند از سوی پلیس زده نشود.

سردار رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس پیشگیری، کار فیزیکی و کنترل و همچنین کارهای اطلاعاتی و عملیاتی را در سرقت‌ها و موارد پیشگیری انجام می‌دهد و پلیس آگاهی امکان رد زنی و کشف جرم را دارد.

  • ۹۹/۰۱/۲۶

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">