ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ایجاد 13 هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در یک سال و نیم آینده در کشور در دستور کار قرار دارد.

«محمود خسروی» افزود: اجرای این مقدار شبکه فیبر نوری در کشور هزینه ای بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال دارد و این سرمایه گذاری فقط در توان دولت است.

وی اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته حدود پنج هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری در کشور اجرا شد که با توجه به شرایط، رکورد تازه ای در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت و رییس جمهوری به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم با عنایت به نقش این حوزه در توسعه، تحول بزرگی در ارتباطات و فناوری اطلاعات ایجاد کرده است.

خسروی ادامه داد: در دولت گذشته حتی تا انحلال بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور پیش رفتند، ولی دولت تدبیر و امید نگاه توسعه ای به این بخش دارد.

وی به نقش سمنان به عنوان استان معین تهران در بخش زیرساختهای ارتباطی و اطلاعاتی اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت ارتباطات زیرساخت کشور توجه ویژه به توسعه شبکه زیرساختی در این استان دارد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت کشور تصریح کرد: از هفته دولت تاکنون در استان سمنان 486 کیلومتر شبکه فیبر نوری اجرا شده که بالغ بر 250 میلیارد ریال هزینه داشته است.

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسوولین این وزارتخانه، پروژه های ارتباطی استان سمنان که با اعتبار 270 میلیارد ریال در بخشهای مختلف اجرا شده است، به بهره برداری رسید.

  • ۹۳/۱۱/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">