ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ساختمان مخروبه مخابرات هتل می‌شود

| شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

ساختمان مخروبه معروف کنار پل سیدخندان متعلق به مخابرات است و کار ساخت مجتمع اداری، تجاری و هتل در این زمین پس از چند توقف‌ مقطعی آغاز شده است.

به گزارش فارس، زمین هتل مخروبه کنار پل سیدخندان که حدود 30 سال است به نمایی از این پل تبدیل شده، متعلق به شرکت مخابرات ایران است.

این پل چند سال پیش تخریب شد و اکنون مخابرات قرار است به جای آن یک مجتمع اداری، تجاری و هتل بسازد.

هتل بین المللی هجرت سابق، هتلی 5 ستاره‌‌ در ضلع جنوب‌ شرقی پل سیدخندان بود که در سال 1346به بهره‌برداری رسید. 

پس از سال 1357 مالک هتل که فردی وابسته به رژیم طاغوت بود از کشور مهاجرت می‌کند، هتل به خوابگاهی برای دانشجویان و سپس و در اوایل دهه 1360 در دوران جنگ ایران و عراق به منظور اسکان جنگ‌زدگان تغییر کاربری می‌دهد. سپس مخابرات این ساختمان را از بنیاد مستضعفان خریداری کرد. از سال 1372 تا 1386 نیز ساختمان هتل متروکه‌ شد.

اکنون مخابرات با مشارکت شرکت کاشانه بتن مقاوم در زمین این ساختمان مجوز ساخت گرفته اما مراحل ساخت به دلایل برخی اتفاقات پیش بینی نشده با تاخیر همراه شد و اکنون گویا دوباره آغاز شده است.

به گفته کمال بیگدلی معاون مالی شرکت مخابرات ایران، به دلیل همجواری با دانشکده برق شهرداری مدتی جلوی پروژه را گرفته بودند و پس از آن پیدا شدن قنات و اجبار منحرف کردن مسیر قنات گودبرداری را با مشکل مواجه کرد که در مجموع با عارض شدن این شرایط خارج از کنترل پروژه برای مدتی متوقف شد.

این شرایط خارج از کنترل، طلب 48 میلیارد تومانی برای مخابرات از شرکت کاشانه به جا گذاشته بود که به گفته معاون مالی مخابرات 38.9 میلیارد تومان از این طلب وصول شده است.

در نهایت مدیران دو شرکت به اشتراک نظر رسیده‌اند که پروژه زودتر به مراحل ساخت و ساز برسد و همچنین مجمع شرکت مدیریت املاک به مدیریت این شرکت تاکید کرده حتما پروژه پیش از پایان 6 ماهه نخست سال حل شود و با سرعت جلو رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">