ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان، رسیدگی به تخلفات و تقلب‌هایی است که توسط شرکت‌های فعال در این حوزه انجام می‌شود.

مهندس ”امیر حسین سعیدی نائینی” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آن‌چنان که در اساسنامه‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور پیش‌بینی شده هر استان دارای شورای انتظامی است و در شورای انتظامی مرکز نماینده‌ی قوه‌ی قضائیه نیز حضور دارد و سعی می‌شود که تخلفات صورت گرفته در عرضه‌ی این فناوری در آنجا حل و فصل شود.

وی افزود: جریمه‌هایی نیز برای شرکت‌های متخلف پیش‌بینی شده که تکرار جرائم منجر به بسته شدن شرکت تا 10 سال نیز می‌شود و این شامل حال تمام متخلفان اعم از شرکت‌ها و فروشگاه‌های فعال این حوزه نیز می‌شود.

سعیدی در پاسخ به خبری که هفته‌ی گذشته در سایتی مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در روز روشن اعلام شده بود، گفت: این گزارش از یک باب که نشاندهنده‌ی نظارت رسانه‌ها بر عملکرد شرکت‌ها می‌باشد که موجب امیدواری است، اما از آنجایی‌که طرح این‌گونه مسائل اعتبار و حیثیت شرکت‌ها را در برمی‌گیرد چنان‌چه سایت مزبور بر ادعای خود مستنداتی دارد باید به نظام صنفی ارائه دهد تا مورد بررسی بیشتری قرار گرفته و نتایج آن در اختیار عموم قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور تاکید کرد: اگر مدارک و مستنداتی دال بر وقوع چنین جرمی توسط شرکت وجود دارد باید ارائه شود تا موضوع را پی‌گیری کنیم در غیر این‌صورت از آنجایی‌که اعتبار و حیثیت این شرکت در میان است باید دقت بیشتری به عمل آید و به صرف اعلام خبر توسط یک سایت نمی‌توانیم عکس‌العمل عجولانه در این خصوص نشان دهیم.

  • ۸۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">