ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه‌های 117 و 118 تجمیع می‌شوند

| دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: واگذاری تلفن ثابت و پاسخگویی به فیش‌های در نوبت انتظار در دو استان تهران و مشهد تا آخر اردیبهشت به روز می‌شود.

به گزارش فارس، مجید صدری در حاشیه افتتاح مرکز عملیات شبکه شرکت مخابرات ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال فارس درباره تغییرات سامانه‌های 118 و 117 (خرابی تلفن) در سال 97، اظهار داشت: در سال 97 برنامه تغییر در چندین سامانه شرکت مخابرات ایران از جمله خرابی تلفن (117)، مرکز خدمات تلفنی (118) و سامانه‌های اینترنت مشترکان تجاری و خانگی (2010 و 2020) در دستور کار قرار دارد که پاسخگویی به مشترکان در این سامانه‌ها متمرکز می شود.

وی ادامه داد: هدف از این تغییرات پاسخگویی به مردم در اسرع وقت، تکمیل اطلاعات ناقص مراکز مخابراتی و مدیریت یکپارچه است.

وی همچنین درباره انتقاد وزیر ارتباطات از کیفیت اینترنت مخابرات گفت: به زودی با تغییرات ایجاد شده شاهد افزایش کیفیت این سرویس و رفع مشکلات خواهیم بود.

وی همچنین درباره مشکل فیش‌های در نوبت انتظار تلفن ثابت گفت: برنامه ای دراین باره تدوین و به تمامی استان‌ها ابلاغ شده که براساس آن در تهران و مشهد باید واگذاری تلفن ثابت و پاسخ دادن به فیش‌های در نوبت انتظار تا پایان اردیبهشت به روز شود و در دیگر استان‌ها نیز طی برنامه‌ای این موضوع پیگیری خواهد شد.

صدری همچنین از رفع مشکل شماره‌های هوشمند ظرف یکی دو ماه آینده خبر داد و گفت:‌ این موضوع به معضلی برای مردم و مخابرات تبدیل شده که در پی نارضایتی متعدد مردم برای حل این مشکل برنامه‌ریزی‌های انجام داده‌ایم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">