ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سایت سیم‌کارت و گوشی راه‌اندازی می‌شود

| شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس اتحادیه فروشندگان سیم‌کارت گفت: پایگاه جامع عرضه خدمات اطلاع‌رسانی این اتحادیه آماده شده و نهایتا تا یک ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد که هدف اصلی آن هم ارائه اطلاعات مراکز قانونی و ریشه‌دار است.

افشار فروتن در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه ظرف یکی دو روز آینده جلسه‌ای را با اعضای اصلی اتحادیه خواهیم داشت، اظهار کرد: درصدد راه‌اندازی پایگاهی جامع در حوزه ارتباطات هستیم که مقدمات آن فراهم شده و طی این جلسه قرار است زمان رونمایی رسمی از آن به توافق برسد.

وی درباره خدماتی که این پایگاه قرار است ارائه دهد، عنوان کرد: اعلام قیمت گوشی، سیم‌کارت، معرفی مراکز معتبر و قانونی فعال در این عرصه و همچنین معرفی فعالان صنفی که دارای پروانه کسب هستند از جمله خدمات این پایگاه جامع به شمار می‌رود.

او با تأکید بر اینکه پیش از این چنین خدمتی از سوی مراجع صنفی و رسمی صورت نگرفته است، ابراز کرد: این خدمت می‌تواند کمک ارزنده‌ای به خریدارانی باشد که دنبال واحدها و مراکز دارای ریشه هستند زیرا در حال حاضر سایت‌هایی در این بخش فعال هستند که هیچ نظارتی بر آن‌ها نیست و از هرجایی آگهی می‌پذیرند و در نهایت ممکن است آگهی‌دهندگان میهمانان یکی دو روزه این سایت‌ها باشند؛ اما پایگاه ما قرار است که از فروشندگان قانونی و رسمی این بخش اطلاعاتی جامع عرضه کند.

فروتن با اشاره به اینکه راه‌اندازی این پایگاه به معنای نظارت بر بازار آزاد نیست، خاطر نشان کرد: بازار آزاد را عرضه و تقاضا شکل می‌دهد و ما امکان نظارت بر این بازار را نداریم.

رییس اتحادیه فروشندگان سیم‌کارت ارائه اخبار، موضوعات فنی-فرهنگی و مباحث آموزشی را از دیگر خدمات این پایگاه برشمرد و درباره موضوع فرهنگی گفت: این پایگاه باید بتواند دیدگاه مردم را در ارتباط با سیم‌کارت تغییر دهد و خریداران را به این واقعیت برساند که کدهای ارتباطی، تفاوتی در خدمات‌دهی ندارند.

وی در پایان درباره زمان آغاز به کار این پایگاه نیز خاطر نشان کرد: این پایگاه در حال حاضر آماده شده و و تا هفته آینده می‌تواند به بهره‌برداری کامل برسد اما درصدد برنامه‌ای رسمی برای معرفی آن هستیم که در این صورت نهایتا تا یک ماه آینده قطعا راه‌اندازی خواهد شد.

  • ۹۲/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">