ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرانجام حذف پرونده کاغذی از کلانتری‌ها

| سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس پلیس پیشگیری ناجا از هدفگذاری برای فراهم شدن امکان مبادله الکترونیکی پرونده‌ها میان کلانتری‌ها و دستگاه قضایی در نیمه نخست امسال خبر داد.

سردار محمد شرفی درباره سرانجام حذف پرونده کاغذی از کلانتری ها و تبادل الکترونیک آن با دستگاه قضایی اظهارکرد: یکی از اقدامات و اولویت‌های پلیس ارائه خدمات الکترونیکی به مردم است که تبادل الکترونیکی پرونده بین کلانتری‌ها و دستگاه‌های قضایی یکی از آنهاست.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح در پلیس پیشگیری دیگر هیچ پرونده‌ای را به صورت فیزیکی به مقام قضایی نخواهیم داد، گفت: در این صورت رییس کلانتری پرونده ای را  به مقام قضایی می‌فرستد و امکان اخذ دستورقضایی هم در همین فضا فراهم خواهد شد.

شرفی درباره اینکه این طرح چه زمانی اجرایی خواهد شد، به ایسنا گفت: ما این طرح را در استان قزوین به شکل پایلوت اجرا کردیم و طبق هدف گذاری ما در شش ماهه نخست 97 در سراسر کشور امکان مبادله الکتریکی پرونده برای همه کلانتری ها فراهم خواهد شد.

  • ۹۷/۰۴/۰۵

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">