ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سراییان مدیر عامل مخابرات ایران شد

| شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، در نخستین جلسه خود ، آقایان مهندس برات قنبری را به عنوان رییس هیئت مدیره، مهندس مظفر پوررنجبر را به عنوان نایب رییس هیئت مدیره و دکتر رسول سراییان را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی کردند.
هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، در نخستین جلسه خود ، آقایان مهندس برات قنبری را به عنوان رییس هیئت مدیره، مهندس مظفر پوررنجبر را به عنوان نایب رییس هیئت مدیره و دکتر رسول سراییان را به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران انتخاب و معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس برات قنبری که پیش از این مسوولیت هایی چون سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران، معاونت فناوری اطلاعات وبرنامه ریزی وزارت پست وتلگراف وتلفن ، معاونت ارتباطات وبرنامه ریزی وزارت ارتباطات و عضو هیئت مدیره بانک ملی را برعهده داشته؛ اکنون ریاست هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران را عهده دار است .

همچنین دکتر رسول سراییان که در هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، سکان مدیرعاملی این شرکت را به دست گرفته است ؛ پیش از این مسوولیت هایی چون رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان خراسان ، رییس هیئت مدیره شرکت مبین نت ، عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مهندسی شرکت مخابرات ایران و عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار را برعهده داشته است.

براساس همین گزارش، مظفر پوررنجبرکه به عنوان نایب رییس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران انتخاب شد، پیش از این عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و رییس هیئت مدیره شرکت ارتباطات ثابت بوده است.

گفتنی ­ست؛ در این جلسه، آقای سیدوحیدرضا توکلی، در سمت دبیرهیئت مدیره و مدیرکل دفتر هیئت مدیره و امورمجامع شرکت های تابع، ابقاء شد.

 

مراسم معارفه هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد

مراسم معارفه هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران با حضور اعضای جدید و قدیم، سرپرست، معاونان ومدیران کل ستادی این شرکت برگزار شد. در این مراسم، دکتر سیدهاشمی بعداز معرفی هیئت مدیره جدید، برای آنان، آرزوی توفیق کردوگفت: « خوشحالم که امانت را دست صاحبش سپردم.»

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر سیدهاشمی دراین جلسه، همچنین دکتر سراییان را به عنوان یک مرد علمی ،فنی و آگاه به مسایل مخابرات دانست و گفت: « ایشان قطعا در سمت مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران ، سیاست یکپارچه­سازی را به عنوان یک اصل مورد قبول ، اجرا خواهد کرد. چراکه همواره به موضوع FMC به عنوان یک ضرورت توجه ویژه داشته است.»

وی گفت:« سال 1394، سال سختی ازنظر مالی وتعرفه­ای برای مخابرات ، بود. به ویژه اینکه با بازنشسته شدن3000 نفر، هزینه زیادی بر این شرکت اضافه شد. لذا امیدوارم که در سال جاری با همت مدیریت جدید این مشکلات برطرف شود.»

در این جلسه، مهندس برات قنبری، رییس هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران نیز، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران قدیمی، اظهار داشت : « چهل سال است که مباحث مخابرات را پیگیری می­کنم و در تدوین برنامه های 5ساله در طول سال های مختلف نقش داشته ام. »

مهندس قنبری افزود:« معتقدم مخابرات ایران سرمایه عظیمی ست و ما همه برای کمک به توسعه آن مسوولیم . از این رو قبول کردم که مجددا به مخابرات برگردم .»

وی به جداشدن مباحث حاکمیتی ، مدیریتی و مالکیتی در دوره جدید مدیریت مخابرات اشاره کرد و گفت : « براین اساس، تفاهم سهامداران در این زمینه حاصل شده و ما به عنوان بازوی اجرایی ، مسوولیم که این موضوع را دنبال کنیم.»

مهندس قنبری اظهار داشت:« شرکت مخابرات ایران در حال حاضر نیازمند ساختار متوازن است؛ بنابراین باید پویا و به دنبال توسعه و اجرای برنامه های توسعه­ای  بود.»

وی با اشاره به 7هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران در بخش شبکه اظهارداشت:«برنامه توسعه شبکه مخابرات در کشور قطعی شده است.»

دراین جلسه ، دکتربقایی، عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران نیز، به دشواری ها و برنامه های پرچالش مخابرات در سال­های آینده اشاره کرد وگفت:« همگی باید با همت و تلاش بسیار تمامی این برنامه ها را اجرا کنیم.»

وی افزود:« تمام مسایل مخابرات، فنی نیست بلکه بخش عمده آن ها، فرهنگی ست و باید حرفه ای اداره شود.»

مهندس مدرس خیابانی،عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه این جلسه ، به حجم بالای کار در شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و گفت:« این شرکت باید بدون حاشیه و با هماهنگی کامل اداره شود.»

مهندس وصلی، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران نیز، گفت:« شرکت مخابرات ایران ، شرکت عظیمی ست که نیاز به کار وتلاش جمعی دارد و ما با تجربه 38 ساله برای کمک به آن آماده ایم.»

مهندس پور رنجبر، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران، به انتظار مردم از هیئت مدیره جدید این شرکت اشاره کرد وگفت:«مخابرات مجموعه بزرگی ست که با شهرت واعتبار وبرندی که دارد همه از آن توقع دارند. بنابراین فرصت سازی در مخابرات ضروری ست و باید بتوانیم به تمامی این انتظارها پاسخ دهیم.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">