ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرعت اینترنت کم نشده است

| جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۷، ۰۶:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با رد کاهش سرعت اینترنت در کشور گفت: سرعت اینترنت در کشور پایین نیامده است و شرکتهایی که خواستار ارائه خدمات بیشتری به مشترکین هستند، باید پهنای باند خود را افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمانی روز گذشته در آیین پرده برداری از تندیس شهید مطهری در میدان معلم ساری با اشاره به اینکه این وزارتخانه در حوزه توسعه پورتهای پرسرعت ضعیف است، اظهار داشت: توسعه و تقویت پورت های پرسرعت یکی از مهم ترین برنامه های امسال وزارتخانه است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه خانواده های تی اس ام توسط شرکت مخابرات ایران با همکاری شرکتهای مخابرات استانها نیز امسال در کشور اجرایی می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیم دولت به منظور تحولات اجتماعی و اقتصادی بیان داشت: زیرساخت های فناوری ارتباطات و اطلاعات به خوبی آمادگی کامل برای ارائه خدمات به دستگاه ها را دارد.

سلیمانی با بیان اینکه دولت در هفته جاری طرح ارائه 90 نوع خدمات در شبکه ارتباطی و فناوری کشور به مردم را تصویب کرده است، یادآور شد: کمیسیون اقتصادی دولت به زودی این طرح را برای اجرا به وزارتخانه ابلاغ می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد واگذاری بخشهای مختلف این وزارتخانه به بخش خصوصی گفت: کلیه مراحل واگذاری آماده شده و به سازمان بورس تحویل داده شده است و منتظر نتیجه و نظر نهایی این سازمان هستیم.

  • ۸۷/۰۲/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">