ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمپوزیوم ارتباطات شهریور برگزار می‌شود

| سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۸۴، ۰۶:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

سومین دوره از سمپوزیوم بین المللی ارتباطات IST 2005 از تاریخ 19 شهریور ماه به مدت سه روز در شیراز برگزار می‌شود.

دکتر «معصوم فردیس» رییس سمپوزیوم بین‌المللی ارتباطات و قائم مقام مرکز تحقیقات مخابرات در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا )، اظهار داشت: این سمپوزیوم، امسال با حضور رییس مجله‌ی علمی IEEE و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راسای برگزاری این سمپوزیوم 675 مقاله از 41 کشور دریافت شده که از این تعداد به خاطر محدودیت زمانی 228 مقاله با انجام بررسی از سوی چهار داور پذیرفته شد.

از این تعداد 184 مقاله در شاخه‌ی ICT است که 105 مقاله‌ی از آن داخلی و 79 مقاله خارجی هستند.

وی ادامه داد: همزمان با این سمپوزیوم که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت مقالات در چهار بخش موازی ارایه شده و هر روز دوسخنران از اساتید داخلی و خارجی سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تبادل اطلاعات به‌روز دنیا از بعد نظری و کاربردی و تحقیقاتی از جمله اهداف برگزاری این سمپوزیوم می‌باشد تصریح کرد: موضوعات محوری و اصلی کنفرانس شامل تکنولوژی‌های نو در شبکه‌های ارتباطی، تکنولوژی‌های زیرساخت‌های ارتباطی و ارتباطات بی سیم، شبکه‌های دسترسی، و فناوری اطلاعات می‌باشد که در چارچوب پنج محور ارایه خواهد شد.

  • ۸۴/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">