ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار مدل راهبری مسئولیت سپار برگزار می شود

| شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۱۱:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

بیست و هشتمین سخنرانی مشترک گروه شرکت‌های همکاران سیستم و دانشگاه تهران با موضوع «ضرورت رهایی از بودجه بندی و معرفی مدل راهبری مسئولیت سپار» برگزار خواهد شد .

در این سخنرانی که با حضور مدیران ارشد و میانی سازمان ها برگزار می شود ابولقاسم فخاریان عضو انجمن مشاورین مدیریت انگلستان (IMC) سخنرانی می‌کند.

نقد هدف‌گذاری‌های ثابت در شرایط نوین کسب‌و‌کار و تحلیل ناکارآمدی بودجه‌بندی و ضرورت رهایی از بودجه‌بندی از محورهای این سخنرانی به شمار می‌آید.

همچنین فخاریان در این سخنرانی به معرفی مدل راهبری مسئولیت‌سپار پرداخته و موردکاوی یک تجربه از به‌کارگیری مدل جدید را مورد توجه قرار می‌دهد.

ابولقاسم فخاریان دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده‌ی حسابداری و علوم مالی صنعت نفت و دارای مدرک تخصصی دوره‌ی حسابداری خبره مدیریت انگلستان(CIMA) است.

وی همچنین عهده‌دار ریاست شورای عالی انجمن حسابداران خبره‌ی ایران به مدت دو دوره بوده وعضو پیوسته انجمن حسابداران خبره مدیریت انگلستان، عضو انجمن مشاورین مدیریت انگلستان (IMC)، عضو کمیته‌ی حسابداری مدیریت فدراسیون جهانی حسابداران، عضو جامعه‌ی حسابداران رسمی ایران و عضو انجمن حسابداران خبره ایران است.

فخاریان که مدیر منطقه خاورمیانه نهاد تحقیقاتی BBRT است، بیش از 36 سال تجربه کار مشاوره‌ای و اجرایی دارد و تا کنون به چاپ بیش از 50 مقاله در مجلات علمی و تخصصی پرداخته است.

بیست و هشتمین سخنرانی مشترک همکاران سیستم و دانشگاه تهران روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1386، ساعت 16:30 تا 18:30در دانشکده‌ مدیریت دانشگاه تهران (بزرگراه جلال آل احمد، زیر پل گیشا، دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، سالن الغدیر) برگزار می‌شود.

حضور در این سخنرانی رایگان است و علاقمندان برای شرکت لازم است تا حضور را ازطریق وب سایت www.systemgroup.net یا نمابر 88729351 به دبیرخانه سخنرانی اعلام نمایند.

همچنین علاقمندان می‌توانند برای حضور در این مراسم با مدیریت محصول و بازاریابی همکاران سیستم با شماره تلفن 4-88550030 تماس گیرند

  • ۸۶/۰۲/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">