ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار مدیریت فروشگاه اینترنتی با نظارت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه همایش، رضا فاضل مدیرکل پست مستقیم و سرویس‌های نوین شرکت پست اظهار داشت: باتوجه به فعالیت بیش از 3600 فروشگاه مجازی در سرویس خرید و فروش اینترنتی برگزاری همایش مذکور امکان تعامل سازنده میان شرکت پست، شرکتها و فروشگاه‌های فعال در عرصه تجارت الکترونیک را فراهم نموده و گام مؤثری در جهت توسعه سرویس به شمار می آید.

وی افزود: در این میان شرکت پست با بهره گیری از ناوگان ترابری و شبکه توزیع گسترده بستر مناسبی را برای بهره‌گیری فروشگاه‌های مجازی مهیا می سازد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد سرویس خرید و فروش اینترنتی یادآور شد: روند اجرای این خدمات در 4 سال گذشته صعودی بوده و انتظار می رود با همکاری سازمان‌های ذیربط از جمله وزارت ارشاد و وزارت بازرگانی چالش های پیش روی آن برطرف و امکان فعالیت گسترده فروشگاه‌ها و به تبع آن اشتغال عده کثیری از هموطنان میسر شود.

به گفته مدیرکل پست مستقیم، در حال حاضر مسئولین فروشگاه های فعال را دانشجویان، دانش آموزان و زنان خانه دار تشکیل می دهند و کالاهایی نظیر صنایع دستی، محصولات آموزشی و فرهنگی، محصولات بهداشتی در این سرویس به فروش می رسد. همچنین ارائه سایر کالاها نیز در دستور کار قرار دارد.

وی به برنامه های شرکت پست در خصوص توسعه این سرویس اشاره و تصریح کرد: همکاری با سازمان‌های ذیربط، ایجاد بازار الکترونیکی شرکت پست و تجهیز کلیه شهرستانها از برنامه های مهم شرکت پست برای توسعه این سرویس محسوب می گردد.

  • ۸۸/۱۰/۲۱

نظرات  (۱)

خوب خیلی بحث خوبی بود ولی چه نتیجه ای میشه گرفت؟ کی به بار میشینه؟ تا کی منتظر باشیم؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">