ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران دهمین سمینار علمی خود در سال جاری را با عنوان "ایجاد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌های موجود" برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین سمینار علمی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دهمین سمینار علمی این پژوهشگاه در سال جاری با عنوان "ایجاد هستی‌شناسی‌ها از اصطلاحنامه‌های موجود" با سخنرانی دکتر ملوک‌السادات حسینی بهشتی، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران 26 بهمن ماه جاری از ساعت 14 تا 16 در تالار اجتماعات این پژوهشگاه برگزار می‌شود.

در این سمینار مواردی نظیر سازماندهی و مدیریت اطلاعات، کاربرد اصطلاحنامه در نمایه‌سازی و بازیابی اطلاعات، همسان‌سازی اصطلاحنامه‌های موجود، مراحل تلفیق اصطلاحنامه‌ها، ساخت نظام مفاهیم در هستی‌شناسی‌ها، مهندسی مجدد اصطلاحنامه و تبدیل به هستی‌شناسی‌ بررسی می شود.

علاقه مندان به شرکت در این سمینار علمی باید به پایگاه‌وب پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران مراجعه کنند شرکت در این سمینار برای عموم آزاد و رایگان است و از طریق پایگاه وب پژوهشگاه به صورت زنده نیز قابل مشاهده خواهد بود.

  • ۹۰/۱۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">