ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهام مخابرات دو هفته دیگر به بورس می رود

| شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۸۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: با ارایه گزارش‌های مورد نظر بورس توسط سازمان حسابرسی در هفته جاری، تا سقف 5 درصد از سهام شرکت مخابرات ظرف دو هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: عصر روز چهارشنبه گذشته جلسه‌ای در خصوص عرضه سهام شرکت مخابرات با حضور سرپرست وزارت اقتصاد (صمصامی)، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر (صالح آبادی) ، رئیس سازمان حسابرسی (نجفی علی) و مدیرعامل شرکت مخابرات (فیضی ) برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی‌های مربوط به ارایه گزارشات مورد نظر بورس انجام و طی آن مقرر شد سازمان حسابرسی در هفته جاری نسبت به ارایه گزارش‌های بودجه و صورت‌های مالی شرکت مخابرات اقدام کند.

کرد زنگنه تصریح کرد: بعد از دریافت گزارش‌های مربوط، سهام شرکت مخابرات به عنوان بزرگترین شرکت دولتی قابل واگذاری تا دو هفته آینده در بورس عرضه خواهد شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: در روز اول تا سقف 5 درصد از سهام این شرکت جهت کشف قیمت در بورس عرضه می شود.

کرد زنگنه در برابر این سئوال فارس که با توجه به سرمایه 3 هزار و 600 میلیارد تومانی شرکت مخابرات آیا امکان عرضه 5 درصدی و واگذاری 8/1 میلیارد سهم آن وجود خواهد داشت با خیر گفت: این عرضه با توجه به شرایط و کشش بازار سهام انجام خواهد شد که ممکن است در روز اول نیم درصد یا 2 درصد سهم مخابرات واگذار شود.

کرد زنگنه درباره قانون سیاست‌های اصل 44 اظهار داشت: این قانون به تصویب مجمع تشخیص مصلحت رسیده اما تاکنون خبری از ابلاغ آن نشده است.

وی در برابر این سئوال که چرا زمان‌بندی عرضه سهام بانک‌ها رعایت نشده گفت: وجود برخی مشکلات و عدم آمادگی بانک ها باعث شد که در برنامه زمان‌بندی سهام بانک‌ها تاخیراتی به وجود آید.

  • ۸۷/۰۴/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">