ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سهم دفاتر خدمات ارتباطی افزایش نیافت

| جمعه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۶، ۰۵:۱۷ ب.ظ | ۲ نظر

رییس کانون سراسری انجمن‌‏های کارفرمایی دفاتر خدمات ارتباطی و همراه کشور، گفت: با توجه به افزایش هزینه‌‏های اجاره بها، آب، برق، تلفن و هزینه دستمزد نیروهای شاغل در دفاتر خدمات ارتباطی، از سال 80 تاکنون هیچ‌‏گونه افزایش کارشناسی شده‌‏ای در خصوص تداوم ارائه خدمات مطلوب در این دفاتر انجام نگرفته است.

عبدالمجید امین، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، ادامه داد: در تاریخ 19/9/85 در هجدهمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوبه‌‏ای مبنی بر افزایش حق السهم کلیه دفاتر درخصوص ارائه خدمات تلفن همراه و تلفن ثابت از 20 درصد به 40 درصد تقویت شد؛ اما تاکنون 5 ماه از تصویب این مصوبه گذشته است، ولی هیچ‌‏کدام از شرکت‌‏های ارائه دهنده خدمات، پایبندی خود را به مصوبه 19/9/85 ابلاغ نداشتند.

وی، اظهارداشت: دفاتر خدمات ارتباطی با توجه به این مشکلات زیر بار قضایای مربوطه، شانه خم کرده‌‏اند.

امین، با تاکید بر فعالیت بالغ بر دو هزار و 500 دفتر خدمت ارتباطی در سطح کشور، تصریح کرد: این دفاتر در حال ارائه خدمات مطلوب به مردم هستند و با توجه به وقت نامحدود ارائه خدمات از 8 صبح تا ساعت 19 بعداظهر اسباب رضایت‌‏مندی مردم و افزایش کیفی ارائه خدمات را فراهم می‌‏کنند؛ اما چون بسیاری از افراد در جریان مشکلات این دفاتر قرار ندارند، متقاضی ایجاد این دفاتر هستند.

وی، گفت: قرار بود همزمان با پذیرش تقاضای ایجاد دفاتر خدمات ارتباطی تعرفه‌‏های مالی ارائه خدمات نیز به متقاضیان ابلاغ شود تا آنها بدانند در ازای ارائه این همه خدمت چه میزان بازده مالی خواهند داشت.

امین، ادامه داد: متاسفانه تا امروز پیوست 8 این آئین نامه در خصوص تعرفه‌‏های مالی مصوب نشده؛ اما این دفاتر همچنان استوار در ارائه خدمات کیفی ایستاده‌‏اند.

  • ۸۶/۰۱/۳۱

نظرات  (۲)

اینجانب ابوالفضل بهرامی مدیر یکی از دفاتر خدمات ارتباطی در شهر ایلام می باشم با توجه به به شروع به کار این دفتر بعد از مدت 6ماه از معطلی جهت شروع به کار مبلغ 200میلیون ریال ضمانتنامه بانکی در وجه سازمان ارتباطات رادیویی ومبلغ 300میلییون سفته در وجه ادارات پست . پست بانک ومخابرات صادر کرده ام ولی مخابرات خواهان مبلغ 130میلییون ضمانتنامه دیگر از اینجانب ودیگر دفاتر می باشد آیا با این در آمد کم وتاخیر چند ماهه در افتتاح دفتر این مبالغ سنگین ضمانتنامه منصفانه وقانونی می باشد در صورت اطلاع لطفا با شماره 09181410213 یا ایمیل bahramy0213@yahoo.com با تشکر بهرامی
  • رضا سلیم بور
  • سلام من هم بدنبال دفتر خدمات ارابهطی هستم 09163531976

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">