ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضمن این که از طرف دیگر برخی در خصوص مشکلات کسب‌وکارها ساده‌انگاری می‌کنند و راه‌حل‌های سطحی ارائه می‌دهند که کار هر دو طرف اشتباه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ علیرضا شاه‌میرزایی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که متاسفانه برخی افراد در خصوص میزان کسب‌وکارهای تعطیل شده آمارهای اشتباهی را منتشر می‌کنند، گفت این آمارها هیچ پایه و اساسی ندارند. ضمن این که از طرف دیگر برخی در خصوص مشکلات کسب‌وکارها ساده‌انگاری می‌کنند و راه‌حل‌های سطحی ارائه می‌دهند که کار هر دو طرف اشتباه است.

معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اشاره به این که میزان فروش تجارت الکترونیک و کسب و کار مجازی در کشور در سال حدود ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان است، گفت تجارت الکترونیک صدها زیرشاخه داشته و کسب و کارهای اینستاگرامی فقط ۳ درصد تجارت الکترونیک کشور هستند. همچنین از افرادی که برخی آمارهای غیر واقعی را منتشر می‌کنند درخواست کردیم تا بگویند آمار بیکاری و تعطیلی کسب‌وکارها را چگونه محاسبه کردند، اما پاسخی ندادند.

شاه‌میرزایی در ادامه از ساده‌انگاری و پاک کردن صورت مسئله انتقاد کرد و گفت در طرف مقابل برخی افراد قصد دارند مسئله را کوچک نشان دهند و بگویند هیچ مشکلی وجود ندارد. این در حالی است که مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد و با راهکارهای ساده نمی‌توان کسب‌وکارها را به استفاده از پلتفرم‌های داخلی ترغیب کرد. در واقع برای این که پلتفرم‌های داخلی آماده میزبانی از کسب‌وکارها شوند باید کمبودهای فنی آنها برطرف شوند و از لحاظ جذابیت فرهنگی و اجتماعی نیز ارتقا پیدا کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">