ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سومین مرحله همایش تجارت الکترونیکی آغاز شد

| دوشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۴:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

سومین مرحله از هفتمین مرحله همایش بزرگ اقتصاد و تجارت الکترونیکی با عنوان همایش تخصصی حقوقی و قانونی امروز - دوشنبه - با حضور وزیر دادگستری در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، این همایش یک روزه با محوریت وزارت دادگستری و مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، نیروی انتظامی، وزارت کشور، دستگاه قضایی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارگروه مدیریت فاوا ریاست جمهوری برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، محورهای مورد بحث در این همایش یک روزه شامل حمایت کیفری در تجارت و اقتصاد الکترونیکی، حریم خصوصی و حمایت از داده ها، دادرسی و داوری الکترونیکی و تاثیرمتقابل تجارت الکترونیکی و دولت الکترونیکی برنامه ریزی شده است.

برای برگزاری این همایش 13 مقاله به صورت سفارشی و تعدادی مقاله به صورت فراخوان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که مهمترین عناوین آنها عبارتند از درآمدی بر حقوق بر داوری های برخط، ثبت الکترونیکی اسناد رسمی، ثبت الکترونیکی مالکیت معنوی و مبانی فقهی قراردادهای الکترونیکی است.

هدف از برگزاری این همایش شناسایی کمبودها و نواقص موجود در قوانین و مقررات حاکم بر تجارت و اقتصاد الکترونیکی و تعیین راهکارها و چهارچوب مناسب حقوقی به عنوان یکی از زیرساخت های مهم توسعه آن است.

  • ۹۰/۰۸/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">