ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت دولتی ارزان تر می شود

| چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۷، ۰۴:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از کاهش قیمت سیم‌کارت‌های دایمی دولتی به 150 هزار تومان در سال جاری خبر داد.

وفا غفاریان _ رییس هیات مدیره‌ی شرکت مخابرات ایران _ در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: مقرر شده که در سال جاری و در برنامه‌ریزی‌ها سیم‌کارت‌های دایمی به مبلغ 120 هزار تومان ارایه شوند که با احتساب 30 هزار تومان مالیات، به مبلغ 150 هزار تومان به متقاضیان عرضه خواهد شد.

وی گفت: تا پیش از این از عرضه‌ی این سیم‌کارت‌ها بعد از خصوصی‌سازی خبر داده شده بود.

به گزارش ایسنا پیش از این نیز وحید صدوقی _ مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار _ با اعلام این خبر و با اشاره به سیم‌کارت‌هایی که پس از خصوصی‌سازی، ‌120 هزار تومان قیمت خواهند داشت، گفته بود: این سیم‌کارت‌ها با لحاظ ‌30 هزار تومان مالیات، ‌150 هزار تومان قیمت خواهند داشت که این مبلغ به طور کامل به حق اتصال اختصاص دارد که در حال حاضر حق اتصال سیم‌کارت‌های ما ‌40 هزار تومان و مالیات ‌30 هزار تومان است.
به گفته‌ی او این سیم‌کارت‌ها ودیعه ندارند و در واقع می‌توان گفت قیمت ودیعه روی قیمت فروش سیم‌کارت خود را نشان داده و ودایع سیم‌کارت‌هایی که مشترکان در اختیار دارند، متفاوت است.

او تصریح کرده بود: در سیم‌کارت‌های ‌288 هزار تومانی، ‌150 هزار تومان برای ودیعه، در سیم‌کارت‌های ‌360 هزار تومانی، ‌228 هزار تومان ودیعه و در سیم‌کارت‌های بالای ‌400 هزار تومان مبلغ ‌290 هزار تومان برای ودیعه در نزد شرکت ارتباطات سیار در نظر گرفته شده و در واقع می توان گفت ودایع مردم نزد شرکت ارتباطات سیار است و برای آن‌ها اعتبار محسوب می‌شود.

  • ۸۷/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">