ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی مشروط ارائه می شود

| چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

طرح ارائه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی، به منظور تامین نیاز بازار در صورت عدم توانایی مجتمع صنعتی رفسنجان نسبت به واگذاری سیم‌کارت‌های تالیا تهیه شده است.

صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، اظهار داشت: ارائه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی، همچنان در مرحله‌ی بررسی مسائل قانونی، اقتصادی و دریافت مجوز بوده و هنوز نهایی نشده است.

وی، با اشاره به بررسی قانونی این طرح، افزود: ارائه‌ی این سیم‌کارت‌ها از سوی دولت قانونی است، اما باید مجوز آن از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سایر نهادهای ذی‌ربط صادر شود که در این زمینه در حال تعامل هستیم.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مخابرات ایران، با اشاره به این‌که در صورت توانایی تالیا در پاسخ‌گویی به نیاز بازار، سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی واگذار نمی‌شود، تاکید کرد: با این وجود، طرح فوق مسکوت نمی‌ماند و در صورت لزوم فعال خواهد شد.

  • ۸۵/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">