ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت های تالیا هوشمند هستند

| دوشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۸۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

مجری سیم کارتهای اعتباری گفت: تمام سیم کارتهای اعتباری تالیا به سرویس شبکه هوشمند(‪ (IN‬مجهز هستند.

دکتر"سیداحمد علمایی" در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن اشاره به سرویسهای پشتیبانی سیم‌کارتهای اعتباری افزود: سیم کارتهای تالیا مجموع تمام سرویسهای خدمات پشتیبانی متداول در جهان اعم از کال دایورتینگ ، کال رایتینگ ، ردیال و دیگر خدمات تلفن همراه را دارا است.

وی تصریح کرد: در واقع این سیم کارتها به دو بخش مجزا، شبکه هوشمند و دیتا پر سرعت نیز مجهز هستند.

دکتر علمایی در ادامه بااشاره به عدم شناخت شبکه هوشمند در کشور اظهارداشت: این شبکه یک شبکه با ارزش افزوده و کارا است که متاسفانه هنوز در کشور تعریف نشده‌است ولی با به‌کارگیری آن در سیم کارتهای اعتباری ، عموم مردم با این شبکه آشنا خواهند شد.

وی درادامه افزود: دیگر سیستمهای مورد استفاده در تالیاکارت استفاده از سرویس‌های دیتا پرسرعت با شبکه(‪ (GPRS‬است که به عبارتی این شبکه نسل ‪ ۲/۵‬شبکه ارتباط سیار هستند.

مجری سیم کارتهای اعتباری ، ارایه سرویس‌های (‪SMS)‬و(‪ (VMS‬را از دیگر خدمات سیم کارتهای تالیا عنوان کرد و گفت: تمام این سرویسها تاکنون با هم در کشور ارایه نشده بود اما هم‌اکنون در سیم کارتهای اعتباری تالیا وجود دارد و این خود یک پیشرفت در کشور و شبکه ارتباطی محسوب می‌شود.

دکتر علمایی با اشاره به فعالیت دفاتر ارتباط با مشترکان به‌منظور رفع مشکلات مشترکان گفت: با وجود این دفاتر در سطح شهر، مشترکان به‌هنگام بروز مشکل در سیم کارتهای خود می‌توانند با شماره ‪ ۴۴۴‬و ‪ ۸۱۷۳‬تماس گرفته ومشکل خود را رفع نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به‌هنگام عدم رفع مشکل ، مشترکان حتی می‌توانند با شماره ‪ ۰۹۹۹۰‬روابط عمومی مخابرات که ناظر پروژه است تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

  • ۸۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">