ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم کارت گران شد

| چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

پس از حدود یک ماه و با پایان یافتن زمان ثبت نام سیم کارت دولتی، بهای خرید و فروش این نوع سیم کارتها در برخی از کدها حدود 15 تا 20 هزار تومان در بازار افزایش یافت.

به گزارش فارس فعالان بازار سیم کارت،اسقبال متقاضیان سیم کارت از خرید آزاد سیم کارت و کاهش بهای این کالا را موجب گران شدن برخی از کدها در بازار عنوان کرده‌اند.

در بازار امروز (چهارشنبه) تهران سیم کارت صفر با کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت به ترتیب حدود 520 هزار تومان،430 هزار تومان،320 تا 330 هزار تومان، 350 هزار تومان،340 هزار تومان و 315 هزار خریداری و 15 تا 20 هزار تومان نیز گرانتر به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش در بازار امروز، سیم کارت کارکرده با کدهای دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت به ترتیب 430 هزار تومان، 370 هزار تومان، 300 هزار تومان، 310 هزار تومان، 300 و 290 هزار تومان خریداری می‏شود و 10 تا 20 هزار تومان گرانتر به فروش می‏رسد.

سیم کارت صفر اعتباری تالیا نیز 70 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‏شود.

سیم کارت صفر دائمی ایرانسل نیز 135 هزار تومان خریداری می‌شود. سیم کارت کارکرده ایرانسل هم 110هزار تومان خریداری و 120 هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • ۸۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">