ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شبکه IN امسال به مخابرات ایران منتقل می شود

| دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۸۸، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران گفت: شبکه هوشمند ملی امسال به طور کامل از شرکت ارتباطات زیرساخت منفک و به شرکت مخابرات ایران منتقل می شود.

"محمد روح الهی"در گفت و گو با ایرنا، گفت: براساس تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولان، شرکت مخابرات تهران بعنوان مجری طرح انتقال شبکه هوشمند انتخاب شده است.

وی در مورد روند انتقال شبکه هوشمند از زیرساخت به شرکت مخابرات ایران، گفت: یک تیم مشترک بین دو شرکت تشکیل شده و نمایندگان این دو شرکت مشغول مذاکره در مورد فرآیند انتقال هستند ولی در مورد زمان انتقال نهایی منتظر برنامه زمان بندی این تیم هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران، اظهار امیدواری کرد: فرآیند انتقال شبکه هوشمند طی سه ماه جاری عملیاتی شود.

روح اللهی افزود: دی ماه سال جاری، شرکت مخابرات ایران نیز وظیفه تحویل گرفتن این شبکه را برعهده مخابرات استان تهران قرار داد.

وی تأکید کرد: پس از تکمیل روند انتقال این شبکه از زیرساخت به مخابرات، سرویس های جدید در بستر آن عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران نیز پیش از این گفته بود شبکه‌ IN ملی پس از انتقال از شرکت زیرساخت به مخابرات ایران در سراسر کشور قابل استفاده می‌شود.

به گفته ی "وفا غفاریان" شبکه‌ IN ملی که در سطح کشور توسط شرکت ارتباطات زیرساخت نصب شده پس از انتقال به شرکت مخابرات ایران، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات تهران در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در مورد بودجه سال جاری شرکت مخابرات تهران، گفت: بودجه شرکت های استانی در قالب بودجه شرکت مخابرات ایران در مجلس تصویب می شود و مجمع عمومی شرکت نسبت به توزیع بودجه اقدام می کند که هنوز نهایی نشده است.

روح الهی، ار نصب و راه اندازی 11 هزار تلفن همگانی توسط بخش خصوصی در سطح استان تهران طی 2 سال آینده خبر داد و گفت: تلفن همگانی در سطح استان تهران سودده بوده است و ماهانه بیش از یک و نیم میلیون کارت تلفن در سطح استان تهران توزیع می شود.

وی افزود: از سال جاری نگهداری و پشتیبانی آن بخش از تلفن همگانی که در اختیار مخابرات قرار دارد به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی در مورد تعرفه تلفن ثابت در سال جاری، اظهار داشت: تعیین تعرفه تلفن ثابت مربوط به سازمان تنظیم مقررات است ولی بسیار بعید است که راجع به کاهش تعرفه برنامه ای وجود داشته باشد.

  • ۸۸/۰۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">