ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت های PAP با استقبال مواجه نشدند

| دوشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۴، ۰۴:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر یکی از شرکت‌های PAP گفت: ‌قیمت پایین بازار، هزینه‌های بالا و استقبال نکردن کاربران از این سرویس بازگشت سرمایه را برای شرکت‌های PAP طولانی کرده و سود اقتصادی را به حاشیه کشانده است.

“رضا هنروند“ در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب گفت: هنوز فرهنگ استفاده از این سرویس در جامعه جا نیافتاده و کاربردهای مختلف آن به مردم ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های PAP تونایی ارائه سرویس‌های دیگر به جز اینترنت را دارند، گفت: سرگرمی‌ها، بازارهای تحت شبکه و کاربردهای آموزش از طریق شرکت‌های PAP قابل ارائه است.

وی در مورد قیمت سرویس‌های ارائه شده از طرف شرکت‌های PAP گفت: قیمت این سرویس‌ها از نظر ما با توجه به هزینه‌ها پایین ولی برای کاربر گران است چرا که ماهیانه 30 هزار تومان برای اینترنت در سبد خانواده کاربران گران است.

وی در مورد علت عدم استقبال کاربران از این سرویس گفت: این سرویس هنوز فراگیر نشده است و شرکت‌ها در مراکز محدود آن‌ها را ارائه می‌دهد.

هنروند ادامه داد: در صورت جا افتادن اینترنت و شروع دولت و بانکداری الکترونیک، شرکت‌های فعال در حوزه‌ی IT رونق اقتصادی پیدا می‌کنند.

وی در مورد مشکلات شرکت‌های PAP در ارائه‌ی سرویس به کاربران گفت: مخابرات به اندازه‌ی کافی فضا و امکانات در اختیار شرکت‌های PAP قرار نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ارتباطات بین مراکز مخابراتی ضعیف است و امکانات مخابرات نیز از نظر کیفی و کمی نامناسب است.

وی با اشاره به اینکه سازمان تنظیم مقررات تضمین خاصی به ما، در مورد شرکت‌ها نداده است، گفت: این سازمان در به اجرا درآمدن پروژه‌ی PAP کمک‌های فراوانی کرده است ولی به دلیل نداشتن قدرت اجرایی حمایت خاص از شرکت‌های PAP به عمل نیاورده است.

  • ۸۴/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">