ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت ها از تکفا وام بگیرند

| شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور گفت: در نشست ملی فناوری اطلاعات، تحولات چند ساله فناوری اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته و مروری نیز بر تاریخ IT کشور صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا سهیل مظلوم رییس انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور، در هم‌اندیشی نشست ملی فناوری اطلاعات گفت: طرح توسعه کسب و کار از امروز به شرکت‌ها ابلاغ شده و از اوایل هفته آینده شرکت‌ها می‌توانند به بانک‌ها برای دریافت وام تکفا مراجعه کنند.

رییس انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور گفت: پس از آنکه آیین‌نامه برگزاری مجمع عمومی موسس و انتخابات نظام صنفی رایانه‌یی در دولت تصویب و در 23 تیر 83 ابلاغ شد؛ با تمهیداتی که در شهریور‌ماه به تصویب شورای عالی انفورماتیک رسید، این مجمع در 10 استان کشور برگزار شد و با انتخابات استان تهران فضای لازم فراهم شد تا سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور که نماینده بخش عرضه و تنظیم‌کننده بازار است شکل گرفته و همه بتوانند از مزایای آن بهره‌ ببرند.

رییس انجمن شرکت‌های انفورماتیک کشور با تاکید بر اینکه جامعه ما از لحاظ توسعه کاربری فناوری اطلاعات به نقطه بدون بازگشت رسیده، ابراز داشت: توسعه IT و جامعه دانایی محور در شعارهای انتخاباتی مطرح شده و اینکه همه خود را ملزم به طرح این موضوع کرده‌اند نشان می‌دهد فناوری اطلاعات در سراسر کشور و تفکر برنامه‌ریزی نظرات اجرایی کشور جای گرفته و امیدوارم این روند ادامه یابد.

وی همچنین از برگزاری سمیناری توسط شورای عالی انفورماتیک و انجمن انفورماتیک کشور خبر داد و افزود: این سمینار روز یکشنبه (22 خرداد ماه) در سالن “جابرابن‌حیان“ دانشگاه صنعتی شریف برگزار ‌شده و در آن مروری بر فاز دوم نظام مهندسی نرم‌افزار انجام می‌شود.

وی افزود: نمایندگان کارفرمایان که در حقیقت نمایندگان ICT وزارتخانه‌ها هستند و پیمانکاران که در حقیقت شرکت‌ها هستند به عنوان مشارکت کنندگان این سمینار محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه متن الکترونیکی این مبحث در حال حاضر در سایت انجمن موجود است، خاطرنشان کرد:امیدواریم، فاز سوم نظام مهندسی که در حقیقت مراحل تکمیلی آن در حال برنامه‌ریزی است در طول سال 84 اجرا شود تا بتوانیم در سال 85 بحث نظام مهندسی نرم‌افزار را به طور کامل داشته باشیم.

  • ۸۴/۰۲/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">