ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سی‌ودومین شماره‌ی ماهنامه‌ی خبری،‌ تحلیلی، آموزشی و اطلاع‌رسانی دنیای کامپیوتر و ارتباطات ویژه‌ی فروردین و اردیبهشت ماه سال 84 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «محمود اروج‌زاده» صاحب امتیاز و مدیرمسوول این ماهنامه در بخشی از سرمقاله‌ی آن، با اشاره به اینکه در آینده‌ی نزدیک دو اتفاق مهم در پیش است که بی‌تردید با تحولات حوزه‌ی فناوری اطلاعات کشورمان در ارتباط است؛ آورده است: نخسین مورد همایشی است که با نگاهی ملی و به قصد بررسی جامع این حوزه تا اواخر بهار و با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

وی انتخابات ریاست جمهوری را از دیگر اتفاقات مهم عنوان و به این نکته اشاره کرد که آنچه این موضوع را از منظر ما دارای اهمیت می‌کند تنها نقش بی‌بدیلی است که رئیس جمهور می‌تواند در توسعه‌ی فناوری و بهره‌گیری از آن در توسعه‌ی کشور عهده‌دار شود.

اروج‌زاده در این سرمقاله همچنین بر تاثیر تشکیل نظام صنفی رایانه‌یی بر مجموعه‌ی صنعت فناوری اطلاعات کشور تاکید کرد.

گفتنی است؛‌ در این ماهنامه تازه‌ترین اخبارها و رویدادها و محصولات جدید IT در جهان و مباحثی پیرامون مخابرات، سخت‌افزار، نرم‌افزار و شبکه نیز وجود دارد.

  • ۸۴/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">