ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با توجه به تغییراتی که در سطح دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی در شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفته و مسوولیت به یکی از روحانیون حوزه‌ی علمیه‌ی قم سپرده شده، روند جامعه IT به سمت محتوای فرهنگی پیش خواهد رفت.
رمضانعلی صادق‌زاده عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ضمن بیان مطلب بالا اظهار داشت: با حضور یک فرد روحانی در سمت دبیر شورای اطلاع‌رسانی مباحث IT در مورد محتوای فرهنگی و استفاده از بسترهای سخت‌افزاری IT را تغییر می‌دهد.
وی اظهار داشت: مسایل مربوط به سخت‌افزاری در شورای عالی فن‌آوری اطلاعات که اخیرا تشکیل شد، طبق ساختار جدید وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در این شورا متمرکز شود که این تمرکز بسیار مفید خواهد بود.
وی با بیان این‌که شورای عالی اطلاع‌رسانی که زیرمجموعه‌ی شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده طرح تکفا را به اجرا درآورد، ابراز امیدواری کرد که بتواند در بخش‌های محتوای فرهنگی اطلاع‌رسانی حرکت کند.

  • ۸۵/۰۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">