ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صادرکنندگان نرم‌افزار به مسکو دعوت شدند

| سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته ایران در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن روسیه که به منظور آشنایی با پتانسیل تولیدی و صادراتی ایران به تهران سفر کرده است، در بازدید از سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلی تهران برپا شده است، از صادرکنندگان برای شرکت در نمایشگاه IT روسیه دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار ایران دکتر رجب صفراُف به دعوت اتاق مشترک ایران و روسیه و اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار ایران با هدف انتقال و معرفی پتانسیل‌های تولید نرم‌افزار ایران به اتاق روسیه و آغاز همکاری فی‌مابین برای حضور در بازار منطقه به تهران سفر کرده است. وی در بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تهران ابراز امیدواری کرد، فصل نوینی از همکاری‌های مشترک ایران و روسیه در بخش فناوری اطلاعات ایجاد شود. وی با اعلام اینکه شرکت‌های ایرانی باید با تبلیغات وسیع‌تر نسبت به معرفی خود در خارج از کشور اقدام کنند، افزود: در خارج از ایران آشنایی کمی نسبت به دستاوردهای ایران در زمینه نرم‌افزار وجود دارد.

دکتر رجب صفراُف از اتاق مشترک ایران و روسیه خواست با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار ایران زمینه حضور شرکت‌های ایرانی را در نمایشگاه IT مسکو که در ماه مه 2010 برگزار خواهد شد، فراهم آورد.

اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار نیز از وی دعوت کرد به همراه 10 شرکت برتر IT روسیه در سومین همایش توسعه صادرات نرم‌افزار که در دی‌ماه امسال در تهران برگزار می‌شود، حضور یابند.

  • ۸۸/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">