ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صا ایران فعلا" قصد تولید گوشی ندارد

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

صا ایران فعلا" قصد تولید گوشی تلفن همراه را ندارد
خبرگزاری فارس: مدیرعامل صا ایران گفت: شرکت صا ایران گوشی تلفن همراه را از سبد تولید خود خارج کرده است و فعلا قصد تولید این محصول را ندارد.

ابراهیم محمود زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا صا ایران قصد تولید گوشی تلفن همراه با لحاظ تعرفه 60 درصدی را دارد یا خیر؟ افزود: صا ایران هم اکنون ظرفیت خالی برای تولید گوشی تلفن همراه ندارد.ضمن اینکه فعلا هم قصد تولید گوشی تلفن همراه را نداریم و جزو استراتژی ما هم نیست.

وی با بیان اینکه صا ایران ظرفیت خالی برای تولید گوشی ندارد، گفت: شاید با افزایش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه در آینده آن هم با بررسی بازار و شرایط دیگر موثر در بازار گوشی بحث تولید گوشی بازنگری شود.

محمود زاده تجهیزات مدرن خط تولید گوشی تلفن همراه در شرکت صا ایران را یادآور شد و افزود: با تغییرات بسیار جزیی می‌توان دوباره این خط را راه‌اندازی کرد، اما تولید گوشی به عوامل بسیاری وابسته است.

مدیرعامل صا ایران داشتن ظرفیت مناسب، اقتصادی بودن پروژه، عمر تکنولوژی تلفن همراه، محصول و ظرفیت بازار را از جمله عوامل موثر در تولید گوشی تلفن همراه دانست.

مدیر عامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: قاچاق، ورود همراه مسافر و پیله وری از دیگر عوامل موثر و دخیل در تولید گوشی تلفن همراه است.

وی تصریح کرد: مطمئن نیستیم که با افزایش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه تولید این محصول صرفه اقتصادی داشته باشد.

  • ۸۵/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">