ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضرغامی: شبکه ملی اطلاعات جزو حقوق شهروندی است

| دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

ضرغامی در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: شبکه ملی اطلاعات ، جزو حداقل حقوق شهروندی مردم است .با زیرساختی که قادر باشد، حداقل " 10 مگ " (10Mbps) پهنای باند ارائه کند ، تا با سرعت بالا و کیفیت مناسب ، محتوا و خدمات مورد نیاز مردم را با قیمت ارزان در اختیار آنان قرار دهد . سرویس هایی چون موتور جستجو ، سیستم عامل بومی ، با خط و زبان فارسی ، ایمیل داخلی و سهولت در ارسال و دریافت اطلاعات و خدمات نیز از جمله مطالبات مردم است . به دلیل تعلل چند ساله ی وزارت ارتباطات ، مردم مجبورند برای رفع نیاز های روزمره خود , با قیمت بالا و سرعت پایین ، از اینترنت جهانی استفاده کنند . 

شرکت های واسطه هم ، در واقع به جای فروش پهنای باند ، "حجم فروشی" می کنند! یعنی عملا پهنای باند و سرعت تعهد شده را به دلیل افزایش حوزه ی شراکت (share) آن ، تحویل نمی دهند .

کسی هم از حقوق ملت ، که پول و وقت آنان است ، دفاع نمی کند . امیدواریم رئیس جمهور محترم با تشکیل مرتب و منظم جلسات شورایعالی فضای مجازی و تقویت مرکز ملی آن ، موانع را از پیش رو بردارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">