ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل گفت: دولت یکبار ورود به عرصه سیم کارت‌های اعتباری را تجربه کرده است و اکنون با شرایط حاضر ضرورتی برای این امر احساس نمی‌شود.

به گزارش فارس، علیرضا قلمبر دزفولی در یک نشست خبری افزود: دولت یک بار بر اساس اسناد فرصت و تجربه ارایه سیم کارت‌های اعتباری را داشته است.

وی در ادامه از توزیع سیم‌ کارت‌های 150 هزار تومانی ظرف چند روز آینده در شهرهای ساری و کرج خبر داد و گفت: بزودی شبکه ایرانسل در 15 شهر دیگر کشور فعال خواهد شد.

دزفولی اظهار داشت‌: ایرانسل در سالجاری 3/2 میلیون سیم کارت و در سال های 86 و 87، به ترتیب 7 میلیون و 10 میلیون سیم کارت توزیع خواهد کرد.

وی به امضای موافقتنامه تولید تجهیزات شبکه GSM ایرانسل توسط شرکت‌های هواوی چین و صنایع مخابرات ایران اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر خط تولید BTS و BSC آغاز شده و بزودی افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل ایرانسل از تحت پوشش قرار گرفتن 70 شهر پر جمعیت کشور خبر داد و گفت: تا نیمه نخست سال 86 نیز 256 شهر تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می‌گیرد.پوشش شبکه ایرانسل در تهران، مشهد، تبریز و کرج نیز تا دیماه امسال کامل می‌شود.

وی گفت:‌ سعی این شرکت تداوم عدم دریافت هزینه جابجایی برای مشترکان است.

وی در زمینه منع مشارکت آلکاتل در پروژه‌های ایران از جمله ایرانسل گفت: این شرکت تنها حدود 10 درصد سهم پروژه توسعه شبکه ایرانسل در جنوب کشور را در اختیار دارد و با این امر ایرانسل مشکلی پیدا نمی‌کند.

دزفولی در خصوص واگذاری سهام این شرکت در بورس نیز گفت: ظرف 3 سال آینده 20 تا 21 درصد سهام ایرانسل به بورس عرضه خواهد شد.

وی راه‌اندازی خط تولید تجهیزات شبکه GSM ایرانسل را افتخار بزرگی برای صنایع داخلی و بخش خصوصی دانست و تاکید کرد: در این رابطه کنسرسیومی با همکاری نوکیا و تعدادی از تولیدکنندگان داخلی تشکیل شده است.

کیلو وان مدیر شرکت MTN در ایران نیز از ارایه سرویس MMS برای مشترکان ایرانسل تا پایان سالجاری خبر داد و افزود: این شرکت در 21 کشور سرمایه‌گذاری کرده و از فعالیت در ایران نیز رضایت دارد.

وی گفت: سایر سرویس‌های ارزش افزوده ایرانسل نیز به تدریج در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد.

  • ۸۵/۰۹/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">