ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس پایتخت بر ضرورت برقراری ارتباط آنلاین انبارها با دستگاه‌های نظارتی همچون تعزیرات و پلیس تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه حضور خود و تعدادی از روسای پلیس‌های تخصصی پایتخت در دیدار با شهروندان که ظهر امروز در محل ساختمان پلیس امنیت در خیابان وزراء برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات این دیدار گفت: در این دیدار تا کنون بیش از 600 نفر از شهروندان به بنده یا یکی از روسای پلیس‌های تخصصی همچون پلیس راهور، پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و ... مراجعه کرده و اقدامات مربوط به آنان انجام شده است.

رحیمی با بیان اینکه امروز بیشترین دیدارها به ترتیب مربوط به پلیس راهور، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس اماکن و پلیس پیشگیری بود، گفت: تلاش کردیم تا در این دیدارها با روی گشاده و اغماض مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

رحیمی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای افرادی که به دلیل ارتکاب تخلف دچار مشکلاتی شده بودند خبر داد و گفت: خوشبختانه شهروندان نیز همکاری خوبی با پلیس داشتند و خود من نیز در این کلاس‌ها حاضر شده و بر ضرورت رعایت قانون و احترام به قوانین کشور صحبت کردند.

رحیمی با بیان اینکه پلیس خود را در کنار مردم و حامی مردم می‌داند، گفت: خوشبختانه در سال جاری آمارها و گزارش‌های مرکز نظارت همگانی 197 نشان می‌دهد شکایت از پلیس و ماموران پلیس کاهشی 15 درصدی داشته است. در عین حال تقدیر از پلیس 50 درصد افزایش داشته و درخواست مساعدت و همکاری از پلیس نیز رشدی 48 درصدی داشته است.

 

انتقاد یک چهارم از تماس گیرندگان با 197 از پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: همچنین برابر آمارهای ما 25 درصد از افرادی که با سامانه 197 تماس گرفتند از عملکرد ماموران ما انتقاد داشتند که به اکثر این انتقادات در همان صحنه رسیدگی شده و ماموران بازرسی ما با حضور در محل به این موارد رسیدگی کردند. مواردی نظیر اختلاف در کشیدن کروکی و ... از جمله مواردی بوده که بیشتری انتقاد را از پلیس در پی داشته است.

رحیمی درباره اینکه بیشترین انتقاد از کدامیک از یگان‌های پلیس بوده است، گفت: بیشترین انتقادها در حوزه راهور و پس از آن در حوزه کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات برگزاری کلاس‌های آموزشی برای متخلفان نیز گفت: این کلاس‌ها برای افرادی که قوانین و مقررات را زیر پا گذاشته و آن را رعایت نمی‌کنند برگزار می‌شود. ما تاکید داریم که برخورد با تخلفات به جای برخورد صلبی برخوردی ایجابی بوده و با رأفت اسلامی با متخلفان برخورد شود.

رحیمی با اشاره به طرحی در رابطه با برخورد با احتکار کالاهای اساسی در برخی از انبارها نیز گفت: پلیس در این زمینه نیز با هماهنگی دستگاه قضایی ورود کرده و آنچه که مهم است ضرورت ارتباط آنلاین انبارها با مراکز نظارتی از جمله سازمان تعزیرات، پلیس، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ... است که متاسفانه این ارتباط در حال حاضر وجود ندارد و باید اقدامات لازم برای فراهم شدن آن انجام شود.

  • ۹۷/۰۵/۲۹

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">