ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضعف دولت الکترونیکی کرونا را افزایش داد

| سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: نبود زیر ساخت الکترونیک و ضعف دولت الکترونیک باعث ش مردم بیرشتر به خیابان بیاییند و درگیر ویروس کووید ۱۹ شوند.

به گزارش دانشجو، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری با بیان این مطلب گفت: در کشور ما موارد ابتلا‌های اخیر به دلیل برگزاری مراسمات عروسی و عزا بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: ۴۴ درصد تراکم حمل و نقل عمومی و مترو به دلیل حضور کارکنان دولتی است، ۲۷ درصد به دلیل افرادی که برای کار ضروری حضور پیدا می‌کنند یکی از راه‌ها کاهش ساعات اداری و استفاده از آموزش الکترونیک و خرید الکترونیک است هرچند در این زمینه ضعف داریم و باید تقویت شوند.

وی ادامه داد: روزانه تا ۷۰۰ هزار تماس با سامانه ۴۰۳۰ داشتیم در اسفند و اردیبهشت و این تماس‌ها رفته رفته به ۳۰ هزار تماس رسید و تعداد نیرو‌ها کاهش یافت الان با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا تعداد کاربران اضافه شود.

رئیسی گفت: در اردیبهشت میزان مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته بسیار کاهش یافت اکنون تعداد مراکز افزایش یافته است، مراکز ۱۶ ساعته شهر تهران الان به ۹۴ مرکز رسیده است. صرفا نیازی نیست از طریق سامانه ۴۰۳۰ به این مراکز مراجعه کنند و افراد می‌توانند به صورت مستقیم به مراکز ۱۶ ساعته مراجعه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">