ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طبقه خلاف علاءالدین همچنان پابرجاست

| شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: مالک پاساژ علاءالدین تعهد به تخریب طبقه هفتم داده است اگر کارشکنی کند شهرداری وارد عمل می‌شود.

اقبال شاکری درباره تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین اظهار داشت: پس از آنکه حکم ماده 100 مبنی بر تخریب طبقه هفتم این پاساژ توسط دیوان عدالت اداری قطعی شد مالک مجددا اعتراض داشت که این اعتراض نیز رد شد.

وی ادامه داد: شهرداری پس از دریافت حکم قطعی دیوان دستور قضایی می‌گیرد و بخشی از دیواره‌های طبقه هفتم این پاساژ را تخریب و مقرر می‌شود مالک نسبت به تخریب مابقی این طبقه اقدام کند.

شاکری گفت: تخریب بخشی از ساختمان  کار فنی و حرفه‌ای است که در این راستا شهرداری منطقه 11 مشاور و پیمانکاری را برای تخریب در نظر می‌گیرد و مشغول تجهیز کارگاه می‌شود تا نسبت به تخریب طبقه هفتم اقدام شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در حین انجام کار مالک پاساژ علاءالدین در روند تحقیق کارشنکی می‌کند و در ورودی به طبقه هفتم را می‌بندد. شهرداری نیز به عنوان مجری کار با دادستانی مشورت و دادستانی نیز حکم استقرار پیمانکار را در طبقه هفتم صادر و با حکم جدید شهردار منطقه 11 شروع به تخریب و فنی مهندسی این سازه می‌کند.

به گزارش فارس شاکری گفت: در حین انجام عملیات مالک ساختمان تعهد کتبی می‌دهد که نسبت به تخریب طبقه هفتم پاساژ اقدام کند و برای اطمینان از انجام این کار دادستانی به کلانتری دستور می‌دهد تا روند تخریب را نظارت و اعلام کند.

وی یادآور شد: در همین راستا هیأت سه نفره‌ای با حضور نماینده شهرداری تشکیل و وضعیت تخریب را نظارت می‌کنند.

شاکری یادآور شد: 18 روز از اقدام نهایی در این رابطه می‌گذرد و اگر تخریب سازه متوقف شود شهرداری در این زمینه ورود پیدا خواهد کرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران افزود: البته ساختمان پاساژ علاءالدین از نظر استحکام، ایمنی و آتش‌نشانی مشکلاتی را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">