ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه بلوکی سهام مخابرات در اردیبهشت

| جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۸، ۰۳:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان خصوصی سازی از ارائه پیشنهاد رسمی دو کشور برای خرید سهام مخابرات ایران خبرداد و گفت: عرضه بلوکی سهام مخابرات احتمالا در اردیبهشت ماه صورت می گیرد.

غلامرضا حیدری کردزنگنه در گفت وگو با موبنا، اظهار داشت: تاکنون دو کشور بصورت رسمی تقاضای خود را برای خرید سهام شرکت مخابرات ایران اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: هفته گذشته هیاتی از سازمان مخابرات ترکیه به ایران آمدند و برای بررسی خرید سهام مخابرات با وزیر ارتباطات دیدار و مذاکره کردند.

رئیس سازمان خصوصی سازی با تاکید براینکه سهام مخابرات آماده فروش است ،درباره عرضه 50درصد سهام باقیمانده این شرکت در بورس، گفت: چنانچه شرایط مهیا شود عرضه بلوکی سهام مخابرات احتمالا در اردیبهشت ماه جاری صورت می گیرد.

حیدری کرد زنگنه گفت: عرضه سهام شرکت های بزرگ همچون مخابرات نیاز به بازاریابی و موقعیت سنجی دارد و تا زمانی که قیمت سهام این شرکت پایین باشد موقعیت مناسبی برای عرضه بلوکی سهام نخواهد بود.

به گزارش موبنا شرکت مخابرات ایران در زمان حاضر پس از شرکت نفت ، درآمدزاترین شرکت دولتی محسوب می شود و تا به امروز 30 درصد سهام این شرکت واگذار شده و 50 درصد باقیمانده آن نیز باید زیر نظر دبیرخانه هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی که بعنوان زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت می کند ، به بخش خصوصی واگذار شود.

از 30 درصد سهام واگذار شده این شرکت ، 20درصد آن به صورت سهام عدالت ، پنج درصد به کارکنان شرکت و پنج درصد نیز از طریق بورس واگذار شده است.

  • ۸۸/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">