ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه سیم کارت ویژه ارسال SMS

| دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار, از ارایه انواع جدید سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری در شبکه تلفن همراه خبر داد و گفت: در نظر داریم با تنوع در ارایه سیم‌‏کارت‌‏های پیش‌‏پرداختی، انگیزه مشترکان را برای استفاده از این سرویس در قالب‌‏های متفاوت بالا ببریم.

دکتر سیدعلی علویان, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, با بیان این‌‏که درصددیم یک نوع سیم کارت اعتباری تنها برای ارسال SMS ارایه دهیم, خاطرنشان کرد: به این ترتیب این نوع سیم‌‏کارت‌‏ها برای سیستم‌‏های موقعیت بالایی به کار برده می‌‏شوند.

وی ادامه داد: سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری ارسال و دریافت SMS روی وسایل نقلیه خصوصی و عمومی قابل استفاده بود و به عنوان کنترل کننده وسایل حمل و نقل عمومی به همراه گیرنده GPS یا بدون آن می‌‏تواند, نقش موثری در مسایل ایمنی و امنیتی ایفا کند.

دکتر علویان, با تاکید بر این‌‏که انتقال اطلاعات و موقعیت به راحتی از طریق سیم‌‏کارت‌‏های ارسال و دریافت SMS امکان‌‏پذیر خواهد بود، در خصوص تعرفه این سیم‌‏کارت ادامه داد: تعرفه اولیه این سیم‌‏کارت‌‏ها تفاوتی با سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری معمولی نداشته ؛ اما در نظر داریم به ازای ارسال و دریافت SMS شارژ هزینه آبونمان را به صورت سالانه دریافت کنیم.

وی, با بیان این‌‏که ارایه این سرویس و تعیین تعرفه‌‏های آن هم اکنون مراحل تصویب را طی می‌‏کند، یادآور شد: از جمله اقدامات دیگر شرکت ارتباطات سیار در بخش سیم‌‏کارت اعتباری کاهش تعرفه‌‏های مکالمات در نوع دیگری از این سیم‌‏کارت در ساعات غیرشلوغی و کم ترافیک است.

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار, اظهارداشت: از ساعت 8 صبح تا 9 شب که ساعات پیک ترافیک است, تعرفه مکالمات قدری بیشتر و پس از این ساعت یعنی از 9 شب تا 8 صبح میزان تعرفه مکالمات کاهش چشمگیری می‌‏یابد.

وی خاطرنشان کرد: قیمت سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری ارتباطات سیار با شارژ اولیه 10 هزار تومان است که مجموعا 34 هزار تومان است ؛ اما در ارایه سرویس‌‏ها تنوع و نیز در تعرفه مکالمات تغییراتی وجود خواهد داشت.

  • ۸۵/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">