ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

به گفته‌ی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار قطعا امکان ارایه‌ی سیم‌کارت‌های ویژه‌ی پیامک با توجه به تقاضای زیاد برای سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی برای حداقل تا شش ماه آینده وجود ندارد و ارایه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی در اولویت قرار گرفته است.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی زمان ارایه‌ی سیم‌کارت‌های ویژه‌ی پیامک و نرخ خرید و تعرفه‌ی ارسال هر پیام اظهار کرد: حدود شش ماه پیش، پیشنهاد برای عرضه‌ی سیم‌کارت خاص پیامک ارایه شد، اما در مرحله نظارت و تصمیم‌گیری در هیات مدیره و در مجمع مخابرات ایران نظر بر این شد که در اولویت اول نسبت به واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام شود و پس از به روزرسانی این سیم‌کارت‌ها، ارایه‌ی سیم‌کارت‌های ویژه‌ی پیامک انجام شود.

او ادامه داد: به همین خاطر هرگونه ارایه‌ی سیم‌کارت خاص و سرویس‌های دیگر، به به‌روزرسانی سیم‌کارت‌های اعتباری منوط شده است اما در هر صورت پیشنهاد سیم‌کارت‌های ویژه‌ی پیامک از سوی ما آماده و ارایه شده است که پس از طی این مرحله می‌توان نسبت به واگذاری این سیم‌کارت‌ها اقدام کنیم که حداقل شرط آن به روزرسانی واگذاری سیم‌کارت‌های اعتباری است.

صدوقی تصریح کرد: پیش‌بینی‌مان این بود که با آغاز ثبت‌نام در 23 تیرماه،‌ حداکثر دو میلیون نفر ثبت‌نام داشته باشیم اما طی این پنج ماه بالغ بر هفت میلیون نفر ثبت‌نام شد و این روند رو به رشد است.

او ادامه داد: با توجه به این مساله حداقل تا شش ماه آینده قطعا امکان ارایه‌ی سیم‌کارت‌های ویژه‌ی پیامک وجود ندارد و ارایه‌ی سیم‌کارت‌های اعتباری دولتی در اولویت ما قرار دارد.

اما محمود خسروی ـ رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ـ چندی پیش به خبرنگار ایسنا، ‌گفته بود: چندی پیش مبلغ 24 هزار تومانی پیشنهادی از سوی شرکت ارتباطات سیار در مجمع مخابرات تصویب شده و به سازمان تنظیم مقررات ارسال شد و سازمان نیز بعد از انجام بررسی‌های لازم این موضوع را برای خرید این سیم‌کارت‌ها تصویب و ابلاغ کرد.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین درباره‌ی تعرفه‌ی ارسال پیامک در این سیم کارت‌ها تاکید کرده بود: این تعرفه 10 تومان است که چهار تومان کمتر از نرخ پیامک در سیم‌کارت‌های اپراتور اول است که به تصویب رسیده و ابلاغ شده است، نرخ شارژ این سیم‌کارت‌ها هم پنج هزار تومان است.

  • ۸۶/۱۰/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">